پوسترهای فصل چهارم سریال The Boys منتشر شدند

در پوسترهای منتشر شده از چهارمین فصل سریال The Boys شاهد حضور هوملندر و بوچر هستیم.

در حالی که هفته گذشته فصل نخست اسپین‌آف Gen V پایان یافت و شخصیت‌های جدیدی را به دنیای ابرقهرمانی کمپانی آمازون اضافه کرد، اکنون نوبت به فصل چهارم سریال مورد انتظار The Boys (پسران) رسیده تا تقابل انسان‌ها با ابرقهرمانان فاسد و خودخواه را به مرحله جدیدی سوق دهد.

مانند تمام فیلم‌های دیگر به راه افتادن اعتصابات جنجالی هالیوود باعث شده بود تا پروسه تولید فصل چهارم این مجموعه با تاخیر روبرو شود. اریک کریپک به عنوان خالق دنیای ابرقهرمانی آمازون اعلام کرد که در کنار حمایت از اعتصاب کنندگان اما پروسه تولید به جریان افتاده و بالاخره می‌توانیم شاهد نخستین پوسترهای فصل چهارم باشیم.

 

 

تهیه‌کننده آمازون قبلا اشاره کرده بود، با پخش فصل نخست سریال Gen V عملاً طرفداران دنیای ابرقهرمانی آمازون نیازی نیست تا مدت زیادی را بدون تماشای این آثار سپری کنند. زیرا فصل‌های Gen V و The Boys به صورت نوبت به نوبت پشت سر یکدیگر به پخش درآمده و خلأ چند ساله را جبران خواهند کرد.

ظاهرا فصل چهارم مجموعه تلویزیونی The Boys برای پخش در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۲۴ میلادی برنامه ریزی شده است. پس از اتمام این مجموعه نیز نوبت به پخش فصل دوم سریال Gen V خواهد رسید. البته در این میان اسپین‌آف‌های مربوط به سریال‌های مختلف نیز منتشر خواهند شد.

 

 

منبع: گیماتک

 

 

 
بیشتر بخوانید :
به‌‌زودی مستند هیدئو کوجیما از دیزنی پلاس پخش خواهد شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: