ریسک ساخت فیلم از فرنچایز GTA

فیلم‌های مختلفی از فرانچایزهای گوناگون منتشر شده است. که گاهی موفق و گاهی ناموفق بودند. مسئله‌ای که نتفلیکس را مجاب کرد تا به سراغ بازی‌های پرطرفدار و تولید فیلم از آنها برود.

مدتی است که سرویس استریم فیلم نتفلیکس قصد دارد تا فیلمی اقتباسی از فرانچایز Grand Theft Auto تولید کند. با این حال استراوس زلنیک، مدیر عامل کمپانی تیک تو در اظهار نظر اخیر خود اعلام کرده است که ساخت فیلم از یک بازی امری بسیار ریسکی بوده و شانس بسیار کمی برای موفقیت آن وجود دارد تا بتواند به بازگشت سرمایه برسد. مسئله‌ای که باعث شده تا کمپانی آن‌ها تمایلی برای چراغ سبز نشان دادن به تولید اقتباس از Grand Theft Auto نداشته باشد. زیرا که به نظر می‌آید که تولید فیلمی از این فرانچایز با هزینه بسیار زیاد در تولید روبرو باشد.

حوزه فیلم و سریال، تجارت‌های بسیار ریسکی و دشواری هستند. من در آن حیطه فعالیت داشته‌ام و باید بگویم که بسیار چالش‌برانگیز هستند. کاری که ما انجام دهیم تفاوت‌های بسیاری با فعالیت در آن حیطه دارد و شیوه ریسک و پاداشی که در صنعت بازی‌های ویدیوی وجود دارد را ترجیح می‌دهیم. درصد موفقیت پروژه‌های سینمایی نسبت به بازی‌هایی ویدیویی بسیار کمتر بوده و در نتیجه سود دریافتی نیز کاهش خواهد یافت. مسئله‌ای که می‌تواند شانس شکست ما را افزایش دهد.

 

مجموعه فرنچایز Grand Theft Auto به حدی برای راکستار و تیک تو پولساز است که قطعاً ریسک ساخت یک فیلم سینمایی و سود کسب شده از آن می‌تواند ناچیز جلوه نماید.

بازی Grand Theft Auto V تا به این لحظه ۱۹۰ میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته است و نمایش تریلر نسخه ششم آن می‌تواند شرایط مالی را برای کمپانی سازنده بهبود بخشد. ساخت فیلم  اقتباسی ریسک‌های بسیار زیادی داشته و در صورت عدم موفقیت می‌تواند به کیفیت برند این فرنچایز محبوب نیز صدمه وارد کند، که قطعاً باب میل استراوس زلنیک نخواهد بود. با این حال نتفلیکس تمایل شدیدی به ساخت فیلمی از این فرانچایز از خود نشان می‌دهد. باید منتظر ماند و دید که آیا نتفلیکس موفق به ساخت نسخه‌ای با کبفبت از فرانچایز محبوب GTA خواد شد یا خیر.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ شما می توانید نظر خود را باسایر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

 

منبع: گیماتک

 

 

 
بیشتر بخوانید :
زمان انتشار بازی Alien: Rogue Incursion اعلام شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: