پایگاه داده GTA 5 به DLC منتشر نشده و Bully 2 اشاره دارد

آنطور که اخبار منتشر شده می‌گوید، یک دیتابیس کوچک از بازی Grand Theft Auto 5، هم DLC منتشر نشده برای بازی GTA و هم Bully 2 را نشان می‌دهد.

برای اولین‌بار توسط billsyliamgta در توییتر اعلام شد، این فایل حاوی رشته‌ای است که به Bully 2 اشاره دارد. دنباله‌ Bully در سال ۲۰۰۶، بیش از دو سال در حال توسعه فعال بوده است تا اینکه مراحل ساخت آن متوقف شد.

راکستار گیمز (Rockstar Games) از آن زمان، هیچ اشاره مستقیمی به این سری نکرده است. با این حال، طرفداران امیدوار بودند که یک دنباله در نهایت، شاید حتی پس از GTA 6 منتشر شود.

بستۀالحاقی GTA 5 که هرگز منتشر نشد

جدای از اشاره‌ای کوچک به Bully 2، فایل‌های فاش شده همچنین به بستۀالحاقی Cops N’ Crooks اشاره دارد که هرگز عرضه نشد. فایل‌ها به نقش‌هایی اشاره می‌کنند که در مودهای مختلف می‌توانستیم ایفا کنیم، مانند «Enforcer»، «سرباز»، «هکر» و موارد دیگر.

واژه Enforcer را در اینجا می‌توان بدین صورت معنا کرد: «کسی که مردم را وادار به اطاعت از قانون یا قاعده‌ای می‌کند، یا باعث می‌شود موقعیت خاصی اتفاق بیفتد یا پذیرفته شود».

بستۀالحاقی Cops N’ Crooks، گرچه هرگز به طور رسمی توسط راکستار معرفی نشد، اما مثل اینکه سال‌ها پیش برنامه‌ریزی شده بود. با این حال، در نهایت پس از مرگ جورج فلوید (George Floyd) در سال ۲۰۲۰ کنار گذاشته شد.

 

 

منبع: گیماتک

 

 

 
بیشتر بخوانید :
وجود یک قاتل سریالی در GTA 6

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: