راکستار در گذشته بر روی توسعه یک بازی زامبی محور کار می‌کرده

اوب ورمیج (Obbe Vermeij)، توسعه‌دهنده سابق، فاش کرده است، که راکستار زمانی در حال کار بر روی یک بازی زامبی و بقا محور در جزیره‌ای دورافتاده در کشور اسکاتلند بوده است.

در یک پست وبلاگی که اکنون حذف شده است، ورمیج به طور مفصل درباره برنامه تولید یک بازی زامبی محور با استفاده از کدهای Vice City صحبت کرده است، مفهومی که طبق گزارشات، در سال ۲۰۰۲ و توسط راکستار نورث در دست توسعه بود.

ورمیج در این پست نوشت که هنرمندان راکستار نورث قصد داشتند یک بازی از زامبی‌ها تولید کنند، زیرا «با اینکه نمی‌دانم چرا و چگونه، اما هنرمندان زامبی‌ها را دوست دارند». او توضیح داد که هدف این بوده که کدهای Vice City را گرفته و آن را تغییر شکل دهند و در نهایت، یک بازی زامبی محور ایجاد کنند که در جزیره‌ای اسکاتلندی، متروکه، وهم‌آور و تحت حملات مداوم زامبی‌ها جریان داشته باشد.

ظاهرا بازیکنان باید از وسایل نقلیه برای عبور از جزیره استفاده می‌کردند و حرکت مداوم کلید بقا بوده است، همین موضوع، سوخت را به منبعی ارزشمند تبدیل می‌کرده که بازیکن باید دائماً به دنبال آن باشد. ظاهراً این کانسپت پشتوانه‌ای نداشت زیرا همه فکر می‌کردند که «بیش از حد افسرده‌کننده» خواهد بود و در عوض، آن‌ها به سراغ عنوان بعدی فرانچایز GTA رفتند که در نهایت به GTA: San Andreas تبدیل شد.

تقریباً یک دهه بعد، مفهوم یک بازی زامبی و بقا محور دوباره از سوی راکستار ظاهر شد، به شکل بستۀالحاقی بازی Red Dead Redemption، یعنی Undead Nightmare.

 

 

منبع: گیماتک

 

 

 
بیشتر بخوانید :
ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl پایان یافته است

استخدام در گیماتک

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: