شرکت یوبیسافت از پاداش پیش خرید بازی Avatar: Frontiers of Pandora خبر داد

یوبیسافت با پخش تریلر جدیدی از پاداش پیش‌خرید بازی Avatar: Frontiers of Pandora رونمایی کرده است. در ادامه مطلب با رسانه سرگرمی گیماتک همراه باشید.

شرکت یوبیسافت با پخش یک تریلر بسیار کوتاه از پاداش پیش‌خرید بازی Avatar: Frontiers of Pandora رونمایی کرده است. داده‌کاوها در ماه مارس سال جاری پاداش پیش خرید این بازی اکشن-ماجراجویی جهان-باز را فاش کرده بودند، اما اکنون به‌شکل رسمی توسط یوبیسافت رونمایی شده است.

پیش‌خرید بازی Avatar: Frontiers of Pandora هیچ مأموریت اضافی را در اختیار گیمرها قرار نخواهد داد و خبری از دسترسی زودهنگام به بازی نیز نخواهد بود. با پیش‌خرید بازی Avatar: Frontiers of Pandora تنها یک باندل لوازم تزئینی انحصاری به نام Child of Two Worlds Pack دریافت خواهید کرد. در این بازی کنترلر یک Na’vi را در دست می‌گیرید که توسط RDA (یک جناح شیطانی از انسان‌هایی که سیاره را اشغال کردند) بزرگ شده است و باندل یادشده نیز به همین موضوع اشاره می‌کند.

بازی Avatar: Frontiers of Pandora اثری اول-شخص است که گزینه‌های حرکتی گسترده، سلاح‌های گرم متنوع و امکان پرواز با حیواناتی نظیر Ikran را در اختیار بازیکن می‌گذارد. بازی آواتار در تاریخ ۷ دسامبر ۲۰۲۳ ( ۱۶ آذر ۱۴۰۲) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۵، و پی‌سی منتشر خواهد شد.

 

 

منبع: insider-gaming

 

 

 
بیشتر بخوانید :
بسته الحاقی مورتال کمبت ۱ شامل اسکین‌های جایگزین نمی‌شود

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: