فیلمبرداری فصل چهارم سریال True Detective پایان یافت

نویسنده و کارگردان سریال True Detective «کارآگاه حقیقی» در پلتفرم ایکس تایید کرده که تولید و فیلمبرداری فصل چهارم این سریال با عنوان True Detective: Night Country پایان یافته است.

عیسی لوپز همچنین بیان کرد که آهنگ‌های این سریال در همان استودیویی که دیوید بویی، خواننده و بازیگر فقید انگلیسی آلبوم‌های «Hunky Dory و The Rise & Fall of Ziggy Stardust» و تک‌آهنگ نمادین Space Oddity را ضبط کرده است، تنظیم شده و این را یک اتفاق بزرگ و هیجان‌انگیز دانست.

لوپز با تشکر از همه دست اندرکاران، شوق و ذوق خود را از کار روی این سریال جنایی محبوب بیان کرد و گفت:

« این شادترین، زیبا‌ترین و بهترین تجربه‌ای بود که در دوران فیلمسازی‌ام داشته‌ام.»

قابل توجه است که لوپز نگارش فیلمنامه آثاری مانند Todo Mal، Valentina’s Wedding و Tigers Are Not Afraid را برعهده داشته است. او همچنین از همه کسانی که در این پروژه سهم داشتند، اینوئیت‌ها (اسکیموها) و شبکه HBO تشکر کرده است.

این سریال آنتولوژی تیم‌های مختلفی متشکل از کارآگاهان ایالات متحده آمریکا را دنبال می‌کند که فصل اول آن در لوئیزیانا جریان داشت و بازیگرانی مانند متیو مک‌کانهی، وودی هارلسون، مایکل پاتس و توری کیتلز در آن حضور داشتند. نیک پیزولاتو خالق و نویسنده سریال بود که نخستین بار در سال ۲۰۱۴ از HBO پخش شد.

داستان فصل چهارم «کارآگاه حقیقی» در آلاسکا روایت می‌شود و جودی فاستر، کالی ریس، فیونا شا، کریستوفر اکلستون، جان هاکس، فین بِنِت و آنا لمب از جمله بازیگرانی هستند که در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. در فصل جدید جودی فاستر و کالی ریس در نقش دو کارآگاهی که سعی در حل یک جنایت وحشتناک در آلاسکا دارند، بازی می‌کنند.

از آنجایی که فصل جدید سریال True Detective در آلاسکا می‌گذرد، تریلر آن نشان می‌دهد که چگونه کمبود نور خورشید نقش مهمی در ایجاد حال و هوای قتل‌آمیز داستان دارد. این فصل از سریال در کشور ایسلند فیلمبرداری شده و مناظر یخ‌زده وسیع به احساس ناراحت‌کننده انزوا و خطری که در داستان نهفته است، کمک می‌کند.

بر طبق اخرین اخبار منتشر شده قرار است سریال True Detective: Night Country متشکل از ۶ اپیزود در تاریخ ۱۴ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۴ دی ۱۴۰۲) از سرویس HBO پخش شود.

 

 

منبع: Collider
 

 
بیشتر بخوانید :
لوگوی رسمی فیلم جدید Karate Kid منتشر شد

استخدام در گیماتک

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: