همکاری سونی و شرکت NCSoft

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی (Sony Interactive Entertainment) از عقد یک قرارداد همکاری با شرکت NCSoft، ناشر و توسعه‌دهنده‌ی کره‌ای، خبر داد.

طبق گفته‌‌های تائکجین کیم (Taekjin Kim)، مدیرعامل NCSOFT و جیم رایان (Jim Ryan)، رییس و مدیرعامل بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی، از طریق این قرارداد دو شرکت مذکور در زمینه‌های مختلف تجاری جهانی از جمله موبایل با یکدیگر همکاری استراتژیک خواهند کرد.

این دو شرکت در حال ارزیابی طیف وسیعی از فرصت‌های بالقوه با هدف تقویت هم‌افزایی استراتژیک، بهره‌گیری از قدرت فناوری NCSOFT و رهبری جهانی بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی در سرگرمی هستند.

مدیرعامل NCSoft در خصوص همکاری با سونی گفت:

همکاری با سونی آغاز تلاش‌های ما برای ایجاد هم‌افزایی مختلف با یکدیگر، با استفاده از شایستگی‌های اصلی، قابلیت‌های تکنولوژیکی و تخصص هر دو شرکت است. ما یک تجربه‌ی جدید و لذت‌بخش را به مخاطبان خود فراتر از سبک‌ها و منطقه‌های ارائه خواهیم کرد.

همچنین جیم رایان، مدیرعامل بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی در این باره می‌گوید:

همکاری با NCSOFT استراتژی ما را برای گسترش فراتر از کنسول‌ها و گسترش دسترسی پلی‌ استیشن به مخاطبان بیشتر پیش می‌برد. NCSoft مانند ما دیدگاه مشابهی در خلق تجربه‌های سرگرمی با کیفیت بالا و تاثیرگذار برای بازیکنان در همه جا دارد،و ما با هم هیجان‌زده هستیم تا مرزهای بازی را گسترده‌تر کنیم.

قابل ذکر است که حدود یک سال قبل گزارشی در خصوص همکاری سونی با NCSoft برای ساخت یک بازی MMORPG از سری Horizon منتشر شده بود. در آن زمان ادعا شد که این پروژه توسط شرکت کره‌ای سازنده سری بازی‌های Lineage و Guild Wars توسعه خواهد یافت و بازار جهانی را به عنوان بخشی از تمرکز سونی به سمت عناوین سرویس‌ محور هدف قرار می‌دهد.

 

 

منبع: VGC

 

 

 
بیشتر بخوانید :
کانتر ۲ در استیم نقدهای منفی دریافت کرد

استخدام در گیماتک

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: