بالاخره Oppenheimer در سینماهای ژاپن اکران می‌شود

ظاهرا قرار است فیلم Oppenheimer (اوپنهایمر) به کارگردانی کریستوفر نولان در سینماهای ژاپن اکران شود. هنوز تاریخ اکران دقیقی برای آن اعلام نشده، اما شرکت توزیع‌کننده ژاپنی Bitters End بیان کرده است که این فیلم حماسی و بیوگرافی در سال ۲۰۲۴ در سینماهای ژاپن به نمایش درخواهدآمد.

پخش جهانی اوپنهایمر در ماه جولای امسال آغار شد، اما با توجه به حساسیت موضوع، یک علامت سوال درباره پخش آن در ژاپن وجود داشت ـ تمرکز فیلم روی رابرت اوپنهایمر فیزیکدان برجسته آمریکایی که وظیفه رهبری پروژه منهتن، تلاش مخفیانه برای ایجاد بمب اتم و مبارزات اخلاقی و سیاسی پس از آن را برعهده داشت.

البته در این فیلم به صراحت بمب‌گذاری هیروشیما و ناکازاکی را به تصویر کشیده نمی‌شود. کریستوفر نولان، کارگردان این اثر در این باره گفته بود:«این تصمیم به این دلیل گرفته شد که فیلم به صورت ذهنی از دیدگاه رابرت اوپنهایمر (با بازی کیلین مورفی) روایت می‌شود.» تابستان امسال، NoBarbenheimer# در ژاپن ترند شد زیرا بسیاری از کاربران توییتر توسط میم‌های آنلاین تولید شده توسط طرفداران و تصاویری که احساس می‌کردند سلاح‌های هسته‌ای و پیامدهای ویرانگر بمب‌ها بی‌اهمیت است، ناراحت شدند.

تاکنون فیلم Oppenheimer بیش از ۹۵۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروخته است و سومین فیلم پرفروش در سال ۲۰۲۳ و پرفروش‌ترین فیلم بیوگرافی تمام دوران شد.

علاوه بر کیلین مورفی در نقش اصلی، بازیگران سرشناس دیگری نظیر امیلی بلانت، مت دیمون، فلورنس پیو، جاش جاش هارتنت، کیسی افلک، رامی ملک و کنت برانا در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

منبع: Deadline
 

 
بیشتر بخوانید :
اولین تصاویر از فیلم جدید Fantastic Four منتشر شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: