تیزر جدید سریال پیش‌درآمد IT منتشر شد

اخیرا سرویس Max اولین تصویر و تریلر جدیدی از سریال پیش‌درآمد It با عنوان Welcome to Derry منتشر کرده است. این سریال در دنیای داستان It به قلم استیون کینگ جریان دارد و بر اساس رمان او ساخته شده است که در واقع دو فیلم اول It به کارگردانی اندی موسکیتی را گسترش می‌دهد.

این تیزر ۳۰‌ ثانیه‌ای بخشی از تریلر سرویس Max با عنوان The One to Watch in 2024 بوده که به سریال‌ها و عناوین جدید این شبکه اشاره دارد. این تیزر کوتاه شهر دری و قهرمانان جوان جدید را که با دوچرخه‌هایشان در شهر پرسه می‌زنند به همراه بادکنک قرمز مشهور نشان می‌دهد.

تماشای تیزر سریال پیش‌درآمد It از طریق یوتیوب

بازیگران این سریال شامل جووان آدپو، کریس چاک، تیلور پیج، جیمز رمار، استیون رایدر و مادلین استو می‌شود. رسانه ورایتی گزارش داده است که جیسون فوکس فیلمنامه اپیزود اول را بر اساس داستانی از خودش و موسکیتی نوشته است.

موسکیتی در اوایل امسال، تصویری از پشت صحنه سریال و یک در منتشر کرده بود که روی آن نوشته بود «رییس پلیس کلینت باورز» درحالی که به نظر می‌آید او یکی از شخصیت‌های اصلی سریال باشد، بدون شک با «هنری باورز» یکی از شخصیت‌های منفی داستان It مرتبط خواهد بود. از آنجایی که داستان سریال در دهه ۶۰ میلادی می‌گذرد، تقریبا سه دهه قبل از رویدادهای It، احتمالا کلینت پدربزرگ هنری و پدر اسکار، پدر رئیس پلیس هنری است.

سریال Welcome to Derry ابتدا برای انتشار در سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده بود، اما به دلیل اعتصابات بازیگران و نویسندگان، تولید آن عقب افتاد و قرار است در سال ۲۰۲۵ پخش گردد.

منبع: Gamesradar
 

 
بیشتر بخوانید :
بازیگران بیشتری به فیلم The Accountant 2 اضافه شده‌اند

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: