فرام سافتور طوری هدفگذاری نخواهد کرد که بازیهای در دست ساخت از نظر مالی حتماً به یک عرضۀ بزرگ و همهجانبه مثل Elden Ring تبدیل شوند، بلکه قصد دارد هر آنچه ارزش ارائه دهد و سرگرمکننده باشد را توسعه دهد.
اخیرا در یک مصاحبه، یاسوهیرو کیتائو، تولیدکنندۀ ارشد استودیوی فرامسافتور (FromSoftware)، به این سوال که آیا موفقیت گستردۀ Elden Ring رویکرد آنها نسبت به تولید بازیهای ویدیویی را تغییر داده است یا خیر پاسخ داد که استودیو هنوز نتوانسته به خوبی تحلیل کند که به چه دلیل افراد زیادی بازی را تجربه کردهاند. در مورد فروش، فرامسافتور هیچ ایدهای ندارد که چرا Elden Ring چنین عملکرد درخشانی داشته است. وی در ادامه اضافه کرد که به دنبال موفقیت Elden Ring، رویکرد و چشمانداز استودیو نسبت به تولید بازیهای ویدیویی تغییر نکرده است.
کیتائو توضیح داده است که رویکرد فرام سافتور همیشه این بوده است که با پشتکار بازیهای ویدیویی تولید کند و فکر نمیکند که این چشمانداز و فلسفۀ کاری در آینده تغییر کند.
یاسوهیرو کیتائو در انتها گفت که استودیو به ساخت بازیهای سرگرمکنندهای که ارزش ارائه میدهند ادامه خواهد داد و قرار نیست تحتتاثیر موفقیت Elden Ring، رویکرد خود را تغییر دهد.
منبع: گیماتک
تولید محتوا کاری بسیار دشوار و زمانبر است. تیم ما برای جبران هزینهها و جهت پرداخت هزینه دستمزد تولیدکنندگان کانتنت نیاز به حمایت کاربران عزیز دارد. شما میتوانید جهت حمایت مالی از گیماتک از طریق لینک حامی باش ما به حمایت ریالی و یا ارزی سایت و تولیدکنندگان محتوای گیمینگ بپردازید.