نینتندو اعلام کرد علاقه‌مند به حضور ماریو و زلدا در فورتنایت نیست

بازی فورتنایت با کراس‌اورهای تاریخی خود با فیلم‌ها، سریال‌ها، بازی‌های دیگر، افراد معروف و… عملا تبدیل به یک گردهمایی بزرگ برای فرهنگ عام شده است. باجود این کمبود یک چیز احساس می‌شود و اپیک گیمز هم تلاش‌های ناموفق زیادی برای آوردنش به فورتنایت داشته است؛ نینتندو. تلاشی که اپیک گیمز درآن ناکام مانده است.

معاون ارشد اپیک گیمز یعنی ساکس پرسون، تایید کرده است که این کمپانی تلاش زیادی برای آوردن امثال ماریو، لینک و پرنسس پیچ به فورتنایت داشته است، اما شرکت ژاپنی هیچوقت علاقه‌ای به این همکاری نشان نداد. ساکس پرسون در مصاحبه‌ای با Axios درباره تلاش‌های ناموفق اپیک برای متقاعد کردن نینتندو گفت:

نمی‌دانم چه کلمه‌ای به معنای ساخت الماس وجود دارد. نینتندو استراتژی خود را دارد، ما هم استراتژی خود را داریم و امیدواریم روزی بتوانیم از شخصیت‌هایشان استفاده کنیم. بازیکنانمان عاشقش خواهند شد.

پارسون گفت که انتظار دارد کراس‌اورهای فورتنایت در آینده با قدرت ادامه داشته باشند. از آنجایی هم که رده‌بندی سنی به بازی اضافه شده است، او اعتقاد دارد که آن‌ها حالا می‌توانند با آی‌پی‌هایی همکاری کنند که در گذشته نمی‌توانستند تصور کنند.

در حال حاضر از جدیدترین کراس‌اورهای فورتنایت در چپتر جدید آن می‌توان به پیتر گریفین از Family Guy، سالید اسنیک از Metal Gear Solid، مجموعه لگو، خواننده The Weeknd و لاکپشت‌های نینجا اشاره کرد.

 

منبع: Dexerto
 

 
بیشتر بخوانید :
تولید ۱۰ میلیون نینتندو سوییچ ۲ برای عرضه در نخستین سال مالی

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: