طبق گفته‌‌های احتمالا Zelda بعدی دنباله‌ی Tears of the Kingdom نیست

تهیه کننده The Legend of Zelda یعنی یجی آئونوما، گفته است که احتمالاً بازی بعدی این مجموعه دنباله مستقیم Zelda: Tears of the Kingdom نیست.

هیدمارو فوجیبایاشی، کارگردان Aonuma و Tears of the Kingdom در مصاحبه با Game Informer درباره استقبال از بازی و برنامه‌ریزی برای آثار بعدی صحبت کرده است. زمانی که از اونوما در مورد احتمال ادامه‌ی مستقیم TOTK پرسیده شد، آئونوما پاسخ داد که ساخت دنباله‌ای برای یک بازی که همین حالا دنباله‌ای برای آن منتشر شده «کمی وحشتناک‌تر» می‌شود.

آئونوما توضیح داد:

ما به دنبال گسترش دنیایی بودیم که با Breath of the Wild ایجاد کرده بودیم و از پتانسیل‌های بازی کاملا استفاده کردیم. به این ترتیب، نینتندو TOTK را به عنوان شکل نهایی این جهان از The Legend of Zelda می‌بیند. من فکر نمی‌کنم که دنباله‌ای مستقیم برای دنیایی مانند اثری که ساخته‌ایم منتشر شود.

در مورد اینکه بازی بعدی در کجای جدول زمانی پیچیده Zelda قرار خواهد گرفت، هنوز چیزی مشخص نیست و این مورد را باید طرفداران کشف کنند. فوجی بایاشی از بازیکنان می‌خواهد که مانند مورخان عمل کنند و بر اساس مصنوعات و داده‌های ارائه‌شده در بازی تایم‌لاین و خط داستانی بازی را کشف کنند.

قابل توجه است که یک فیلم لایو اکشن از زلدا ماه گذشته معرفی شد و کارگردان این فیلم یعنی وس بال گفت که امیدوار است با الهام گیزی از شخصیت‌های مشهور ژاپنی مانند یک فیلم ساخته شده از «میازاکی» این اثر را تولید کند.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ نظرات خود را از طریق کامنت‌ها با ما در میان بگذارید و سایر اخبار و مطالب در خصوص بازی‌ها را از صفحه اول وب‌سایت گیماتک بخوانید.

 

 

منبع: Eurogamer
 

 
بیشتر بخوانید :
تلاش مایکروسافت برای خرید نینتندو بی‌ثمر ماند

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: