هکرها اطلاعات بازی Marvel’s Wolverine را فاش کردند

اخیرا استودیوی Insomniac Games، سازنده‌ی سری بازی‌های Marvel’s Spider-Man، مورد حمله یک گروه هکر قرار گرفته است. ظی این حمله اطلاعات شخصی کارکنان این استودیو و همچنین عنوان Marvel’s Wolverine افشا گردید.

برطبق گزارشات رسانه Cyberdaily، گروه هکر باج‌افزار Rhysida مدرکی مبنی بر هک کردن سایت اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) را منتشر کرده است.

آنطورکه ادعا شده، این گروه هکر برخی از اطلاعات شخصی کارمندان فعلی و سابق استودیوی مذکور از جمله تصاویر پاسپورت و همچنین برخی از تصاویر بازی بعدی این استودیو، یعنی Marvel’s Wolverine، منتشر کرده است. این اسناد شخصی همچنین شامل صداپیشگان بازی Marvel’s Spider-Man 2 از جمله یوری لوونتال نیز می‌شود که صداپیشگی شخصیت پیتر پارکر را بر عهده دارد.

گروه Rhysida می‌گوید اینسامنیاک گیمز هفت روز فرصت دارد تا قبل از انتشار اطلاعات، یک پرداخت نامشخص انجام دهد. با وجود این، این گروه در حال برگزاری یک حراج عمومی در وب سایت خود برای داده‌ها است که حدود ۲ میلیون دلار بیت کوین را نشان می‌دهد. اینسامنیاک گیمز هنوز در خصوص هک شدن وبسایت خود بیانیه‌ای منتشر نکرده است.

باج افزارها (Ransomware) نوعی از بدافزارها هستند که به سیستم‌های کامپیوتر، لپ تاپ، تلفن همراه و… حمله کرده و دسترسی کاربر به اطلاعات را محدود می‌نماید و هکرها در ازای باز کردن دسترسی درخواست پرداخت مبلغ می‌کنند. 

بر اساس شایعات منتشر شده، این احتمال وجود دارد که بازی مورد انتظار Marvel’s Wolverine تا سال ۲۰۲۵ عرضه نگردد.

منبع: Insidergaming

 

 

 
بیشتر بخوانید :
تعداد بازیکنان Life is Strange از مرز ۲۰ میلیون نفر گذشت

اشتراک گذاری:

One thought on “هکرها اطلاعات بازی Marvel’s Wolverine را فاش کردند”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: