تصویری از منوی اصلی The Last of Us Online لو رفت

ظاهراً تصویر منوی اصلی عنوان لغو شده‌ی The Last of Us Online در فضای مجازی منتشر شده است.

بعد از آن که استودیوی ناتی داگ (Naughty Dog) به صورت رسمی از لغو توسعه‌ی بازی The Last of Us Online خبر داد، داسک گالم (Dusk Golem)، یکی از منابع فاش کننده صنعت بازی، تصویری از این عنوان را فاش کرده است.

این تصویر ابتدا در انجمن ResetEra پست شده بود و اکنون در شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار است.

استودیوی ناتی داگ در سپتامبر سال ۲۰۱۹ اعلام کرد که بازی The Last of Us Part 2 طبق برنامه‌ریزی اولیه شامل بخش چندنفره نخواهد بود، زیرا این استودیو می‌خواست از همه منابع استفاده کند تا این اثر به بزرگترین بازی آن‌ها تبدیل شود. باوجوداین، استودیوی مذکور در بیانیه‌ی بعدی خود اعلام کرد که پس از اتمام کارش بر روی نسخه‌ی دوم، بازی چند نفره‌ی The Last of Us را منتشر خواهد کرد.

اولین طرح مفهومی بازی The Last of Us Online در ژوئن سال گذشته‌ی میلادی منتشر شد، زمانی که نیل دراکمن (Neil Druckmann) اظهار داشت که این بازی داستان خاص خود را دارد و شامل یک گروه کاملاً جدید از شخصیت‌ها می‌شود و به بزرگی هر یک از عناوین تک‌نفره‌ی استودیوی ناتی داگ است. دومین کانسپت آرت این بازی در ژانویه ۲۰۲۳ منتشر شد.

استودیوی Naughty Dog در توضیح تصمیم خود برای لغو این عنوان سرویس محور اعلام کرد که آن‌ها برای پیشبرد آن باید تمام منابع خود را به حمایت از محتوای پس از عرضه اختصاص دهند؛ به این معنی که این سازنده باید از ساختن تجربیات تک‌نفره‌ای که به آن مشهور است، صرف نظر می‌کرد.

 

 

منبع: VGC

 

 

 
بیشتر بخوانید :
اولین تصاویر هنری بازی Borderlands 4 منتشر شدند

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: