نتفلیکس چند سریال از دنیای Extraction و Peaky Blinders خواهد ساخت

ظاهرا سرویس آنلاین نتفلیکس قصد دارد تا دنیای Extraction و Peaky Blinders را گسترش دهد و چند سریال از آن‌ها بسازد.

برای مدت‌ها است که سرویس آنلاین نتفلیکس به دنبال توسعه آی‌پی‌های برجسته برای خودش است و در همین راستا نیز اخیرا استراتژی جدیدی را در پیش گرفته است. سرویس آنلاین نتفلیکس برای چندین سال است که فیلم‌ها و سریال‌های اورجینالی را تولید کرده و حالا قصد دارد تا آن‌ها را به فرنچایزهای گسترده و بزرگ تبدیل نماید. ظاهرا سرویس آنلاین نتفلیکس در همین ابتدا دست روی فیلم Extraction و سریال محبوب Peaky Blinders گذاشته است و قصد دارد تا حول آن‌ها دنیایی سینمایی را شکل دهد.

گزارش‌های اخیر حاکی از آن هستند که برنامه‌هایی برای توسعه فرنچایزهای بزرگ در دستور کار سرویس آنلاین نتفلیکس قرار دارد و این سرویس به دنبال گسترش و توسعه آی‌پی‌های موجود است. سریال Wednesday بزرگترین سریال در تاریخ این سرویس به شمار می‌رود که مطمئنا نتفلیکس برنامه‌هایی برای توسعه آن دارد و در همین راستا نیز گزارش شده که چندین نسخه فرعی از این سریال محبوب با بازی جنا اورتگا در دست توسعه است و شامل نسخه فرعی‌ای حول محور عمو فستر با بازی فرد آرمیسن است.

سریالی از دنیای فیلم‌های Extraction با بازی کریس همسورث در دست توسعه قرار دارد، اما هنوز جزئیات چندانی از آن آشکار نشده است اما اتفاقات فیلم دوم زمینه‌سازی‌های لازم را برای گسترش این مجموعه انجام داده بود که شامل کاراکتری با بازی ادریس البا است.

همچنین ظاهرا دو نسخه فرعی از سریال «پیکی بلایندرز» نیز در دستور کار قرار گرفته است. یکی از آن‌ها روی شخصیت پولی مادرسالار خانواده شلبی تمرکز کرده و دیگری نیز در میانه قرن بیستم در شهر بوستون در جریان است و دهه‌ها پس از اتفاقات سریال اصلی را روایت می‌کند.

 

 

منبع: گیماتک

 

 

 
بیشتر بخوانید :
ریبوت فیلم Scarface در وضعیت نابسامانی است

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: