Rick and Morty برای ۱۰ فصل برنامه‌ریزی شده است

به تازگی فصل هفتم سریال Rick and Morty «ریک و مورتی» به پایان رسیده است و از آن‌جایی که تولید فصل هشتم زودتر از موعد مقرر تکمیل شده، نویسندگان و تهیه‌کنندگان این نمایش در حال حاضر روی فصل نهم این انیمیشن کار می‌کنند. این سریال فعلا برای ۱۰ فصل برنامه‌ریزی شده و ظاهرا فصل دهم در سال ۲۰۲۶ میلادی پخش خواهد شد.

اسکات ماردر؛ شورانر و تهیه‌کننده اجرایی سریال، طی مصاحبه‌ای با رسانه کمیک‌بوک (ComicBook) اعلام کرد که آن‌ها در حال حاضر ایده‌های اولیه برای دهمین فصل از این سریال انیمیشنی را ارائه داده‌اند. فصل دهم پایان حماسه Rick and Morty خواهد بود که مستقیما با نقطه شروع سریال در ارتباط است.

نمی‌تونم اطلاعات زیادی در این رابطه با شما به اشتراک بگذارم. تنها در این حد می‌توانم بگویم که ما در اواسط نگارش فصل نهم هستیم و چندین ایده برای فصل دهم داریم. یک برنامه کامل برای یک حماسه تمام‌عیار ده فصلی وجود دارد. بنابراین اگر تماشاگران با کاری که ما طی چند فصل گذشته انجام داده‌ایم موافق باشند، قصد داریم تا این مقدار را افزایش دهیم و مطمئنا چیزهای جالب و شگفت‌انگیزی در انتظار شماست.

اسکات ماردر؛ شورانر و تهیه‌کننده اجرایی سریال ریک و مورتی

ایان کاردونی و هری بلدن به ترتیب صداپیشگی شخصیت‌های ریک سانچز و مورتی اسمیت را در فصل هفتم Rick and Morty بر عهده دارند. همچنین قابل ذکر است که کاردونی و بلدن جایگزین جاستین رویلند شدند که مدتی پیش به دلیل اتهامات سوء رفتار و خشونت خانگی از پروسه تولید اخراج شده بود. او به همراه دن هارمون، علاوه بر صداپیشگی چندین شخصیت دیگر، یکی از خالقان Rick and Morty بود.

 

 

منبع: Dark Horizons
 

 
بیشتر بخوانید :
اضافه شدن جک بلک به جمع بازیگران فیلم Minecraft

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: