رونمایی لوگوی جدید موتور بازی‌سازی Frostbite

موتور بازی‌سازی اختصاصی شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) یعنی انجین Frostbite ، لوگوی جدیدی دریافت کرده است که EA از آن رونمایی کرد.

شرکت الکترونیک آرتز در توضیحات خود گفت که این موتور برای کاوش، تکامل و به کارگیری فناوری اختصاصی به منظور استودیوهای بازی سازی آن‌ها ساخته شده است و اکنون پلتفرمی برای نوآوری مشترک را نشان می‌دهد. این ناشر همچنین قول تمرکز مجدد بر مشارکت با تیم‌ها و سازندگان را داده است.

بخشی از توضیحات الکترونیک آرتز به شرح زیر می‌باشد:

در طی سال‌ها، ما دست در دست تیم‌های بازی در سراسر الکترونیک آرتز کار کرده‌ایم تا توسعه آن‌ها را درک کنیم. فناوری نیاز به اولویت‌بندی تغییرات بهتری دارد که انعطاف‌پذیری بیشتری برای نوآوری و تجربه کاربری مثبت برای توسعه‌دهندگان ایجاد می‌کند.

به‌نظر می‌رسد که شرکت الکترونیک آرتز می‌خواهد تخصص تیم‌هایی را که از موتور Frostbite استفاده می‌کنند متحد و تقویت نماید، همچنین خاطرنشان می‌کند که توسعه‌دهندگان آزا هستند تا با موتور انتخابی بازی‌های خود را توسعه دهند. برای مثال برای ساخت سری بازی‌های Star Wars Jedi و همچنین بازی بعدی Mass Effect از آنریل انجین (Unreal Engine) استفاده شده است.

صرف نظر از این الکرونیک آرتز اشاره می‌کند این به آن‌ها بستگی دارد که Frostbite را بهترین انتخاب برای بازی‌های خود کنند. در خصوص تغییر لوگو، گفته شد که این لوگو در حالت شکستگی شروع شد تا بر تخریب محض آن با Battlefield، اولین عنوانی که از موتور استفاده کرد، تأکید داشته باشد. اکنون صحبت از روابط مشارکتی است که Frostbite را از درون متحول خواهد کرد.

اثر دست جدید ما که از لایه‌های متوالی و همپوشانی ساخته شده است، نشان می‌دهد که تیم‌های ما چگونه بر نقاط قوت یکدیگر می‌افزایند و به فراتر از آنچه ممکن است در زمان کار کردن تنهایی دست یابند، می‌رسند. هر لایه، مانند هر تکه از فناوری Frostbite، شامل نوآوری و پایه است که لایه بالای آن را توانا می‌کند و به سمت یک کل منسجم می‌سازد.

 

در حال حاضر بازی Dragon Age: Dreadwolf تنها عنوانی از الکترونیک آرتز هستند که با بهره‌گیری از موتور Frostbite در دست ساخت است. پیش‌تر نیز تایید شده بود که در تابستان سال آینده جزئیات جدیدی از این بازی منتشر خواهد شد.

 

 

منبع: گیماتک

 

 

 
بیشتر بخوانید :
زمان انتشار بازی Dragon Age: The Veilguard مشخص خواهد شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: