بالاخره استودیوی اینسامنیاک گیمز به افشای اطلاعات پروژه‌هایش واکنش نشان داد

اخیرا بعد از حمله یک گروه از هکرها شاهد افشای اسناد و اطلاعات زیادی از استودیو اینسامنیاک گیمز بوده‌ایم. اکنون این استودیو با انتشار بیانیه‌ای به این موضوع واکنش نشان داده است.

بیانیه استودیوی Insomniac Games از طریق شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) منتشر شده است و در ادامه می‌توانید متن آن را بخوانید:

از شما برای نهایت همدردی و حمایت بی‌دریغ سپاسگزاریم.

ما طی هفته گذشته بخاطر اطلاعاتی که از استودیو ما مورد سرقت قرار گرفته بسیار ناراحت و عصبانی بودیم و هم‌چنین از جزئیات این اطلاعات لو رفته کامل مطلع هستیم. این اطلاعات شامل جزئیات کارمندان فعلی و قبلی ما، بازی‌های در دست ساخت ما و هم‌چنین بازی ولورین است که برای پلی‌استیشن ۵ در دست توسعه قرار دارد.

درست مانند لوگان، استودیو اینسامنیاک هم انعطاف پذیر است و قرار نیست این اتفاق تاثیری بر روند توسعه بازی ولورین داشته باشد. مطمئن باشید وقتی زمان مناسبی برسد خودمان به صورت رسمی اطلاعاتی از این بازی منتشر خواهیم کرد.

 

بالاخره استودیوی اینسامنیاک گیمز به افشای اطلاعات پروژه‌هایش واکنش نشان داد - گیماتک

 

هفته گذشته گروه هکری Rhysida اعلام کرد که اینسامنیاک گیمز را هک کرده است و به‌عنوان باج از سونی درخواست ۲ میلیون دلار را کرده بود. با این وجود شرکت سونی به درخواست آن‌ها پاسخ نداد و زیر بارپرداخت باج به این گروه نرفت و گروه باج افزار ۱.۶۷ ترابایت از اطلاعات سرقت‌شده از Insomniac را منتشر کرد.

 

منبع: insider-gaming
 

 
بیشتر بخوانید :
دنباله‌ای برای Final Fantasy 16 ساخته نخواهد شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: