فیلم Rebel Moon شروع قدرتمندی در نتفلیکس داشت

اخیرا فیلم علمی تخیلی Rebel Moon به کارگردانی زک اسنایدر در نتفلیکس پخش شد. این فیلم توانست به موفقیت بسیار خوبی دست پیدا کند.

نتفلیکس به‌صورت رسمی اعلام کرد، Rebel Moon به هنگام اولین نمایش خود تبدیل به پربیننده‌ترین اثر این سرویس استریم شده و تنها در سه روز اول (از تاریخ ۲۲ تا ۲۴ دسامبر) ۲۳.۹ میلیون بار تماشا شده است.

این آمار، Rebel Moon را بالاتر از فیلم Leave the World Behind با هنرنمایی ماهرشالا علی، جولیا رابرتز و ایثن هاک قرار می‌دهد.

فیلم «دنیا را پشت سر بگذار» در طول یک هفته (از تاریخ ۱۸ تا ۲۴ دسامبر) توانست تنها ۱۹.۷ میلیون بازدید داشته باشد و در حال حاضر که سه هفته از انتشار آن می‌گذرد این میزان به بالای ۱۰۰ میلیون رسیده است.

همچنین بازدید فیلم ربل مون توانست از پرطرفدارترین سریال‌های در حال پخش نتفلیکس پیشی بگیرد و شروع قدرتمندی را برای اسنایدر رقم بزند. اسنایدر هم در پی این موفقیت، از طرفداران تشکر کرد و گفت حمایت مستمر آن‌ها برایش بسیار ارزشمند است.

شبکه استریم نتفلیکس برای دادن آمار و ارقام بازدید یک فیلم معمولا صبر می‌کند تا ۹۱ روز از انتشار آن اثر روی این سرویس بگذرد. به‌این ترتیب فیلم اسنایدر باید حداقل به مرز ۱۳۵ میلیون بازدید برسد تا فیلم Extraction 2 (با بازدید ۱۳۴.۹ میلیون) با هنرنمایی کریس همسورث را پشت سر بگذارد و نهایتا در میان ۱۰ فیلم برتر این سرویس استریم قرار بگیرد.

درحال حاضر فیلم Red Notice با میزان بازدید ۲۳۰.۹ میلیون (در یک دوره سه ماهه) در صدر فهرست پربیننده‌ترین آثار سینمایی نتفلیکس قرار داد. فیلم Rebel Moon – Part Two: The Scargiver برای اکران در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.

شما می‌توانید سایر اخبار در حوزه فیلم و سینما را از صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک پیگیری کرده و بخوانید.

 

 

منبع: Dark Horizons
 

 
بیشتر بخوانید :
اکران فیلم ترسناک مگان ۲ تاخیر خورد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: