اضافه شدن شخصیت‌های جدید در فصل دوم سریال Wednesday

در فصل دوم سریالWednesday شاهد حضور شخصیت‌های جدیدی خواهیم بود. در ادامه با گیماتک همراه باشید.

فصل اول سریال Wednesday با نقش آفرینی جنا اورتگا موفق شد به رکوردهای قابل توجهی در سرویس استریم نتفلیکس دست یابد تا به عنوان یکی از پربیننده‌ترین مجموعه تلویزیونی‌های سال‌های اخیر، طرفداران بسیاری را از سراسر جهان برای خود دست و پا نماید.

سریال ونزدی اقتباسی متفاوت از داستان خانواده آدامز بود که توانست طرفداران بسیاری را جذب کند و اکنون هواداران این سریال در انتظار تماشای فصل دوم آن و ادامه ماجراجویی‌های شخصیت اصلی این سریال یعنی ونزدی هستند.

در حالی‌که‌پروسه تولید فصل دوم سریال ونزدی در فصل بهار سال میلادی جدید آغاز خواهد شد اما تا آن زمان شاهد انتشار اطلاعات جدیدی از روند داستان و شخصیت‌ها هستیم. زیرا به تازگی و طبق جدیدترین گزارش منتشر شده، در فصل دوم شاهد حضور ۳ شخصیت جدید به نام‌های کارلوف، وولف‌گنگ و آنی خواهیم بود. این شخصیت‌ها به شکل زیر توصیف شده‌اند:

  • کارلوف: پسر نوجوان و ورزشکاری که علاقه عجیبی به استفاده از پروتز دارد.
  • آنی: دختر نوجوانی بین ۱۲ تا ۱۴ سال که از هوشی سرشار بهره برده و نسبت به هم و سن و سالانش، از درک و فهم بیشتری برخوردار می‌باشد.
  • وولف‌گنگ: دیگر شخصیت مرد جدید الورود به داستان که از اعتماد به نفس بالایی بهره می‌برد. شخصیتی است که احتمالاً با عمو وولف‌گنگ در انیمیشن سریالی سال ۱۹۹۲ ارتباط خواهد داشت.

باتوجه به موفقی فصل اول سریال انتظارات از فصل دوم مجموعه تلویزیونی فانتزی Wednesday بسیار بالا است. باید دید که پس از همکاری مجدد تیم برتون و جنا اورتگا در فیلم Beetlejuice 2، داستان خانواده آدامز با حضور ۳ شخصیت جدید نام برده شده، به چه سمت و سویی کشیده می‌شود و آیا این سریال خواهد توانست موفقیت فصل اول را تکرار کند یا خیر.

 

 

منبع: گیماتک

 

 

 
بیشتر بخوانید :
فیلم Avengers: Secret Wars به دو قسمت تقسیم خواهد شد

اشتراک گذاری:

One thought on “اضافه شدن شخصیت‌های جدید در فصل دوم سریال Wednesday”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: