اطلاعاتی از بازی Exodus منتشر شد

به‌تازگی توسعه‌دهندگان بازی Exodus در استودیوی Archetype Entertainment اطلاعات جدیدی از این عنوان را به اشتراک گذاشته‌اند.

بازی Exodus یک بازی در سبک نقش‌آفرینی علمی تخیلی است که در آن متیو مک‌کانهی (Matthew McConaughey)، بازیگر مطرح هالیوودی، در اولین نقش خود در یک بازی ویدیویی حضور دارد. این اثر در جریان مراسم The Game Awards 2023 معرفی شد.

جیمز اولن (James Ohlen) و چاد رابرتسون (Chad Robertson)، بنیانگذاران استودیوی Archetype Entertainment، در جریان یک جلسه‌ی پرسش و پاسخ جزئیات جدیدی از بازی Exodus را منتشر کرده‌اند.

شخصیت اصلی Exodus صامت نخواهد بود و کاملاً صداگذاری شده است. جیمز اولن در خصوص داستان و روایت بازی گفت:

ما واقعاً روی انتخاب و عواقب تصمیمات تمرکز کرده‌ایم و بسته به انتخاب‌ها ممکن است پایان‌های متعددی وجود داشته باشد.

اولن و رابرتسون همچنین در مورد منابع الهام بازی Exodus صحبت کردند. به گفته‌ی آن‌ها، این بازی از آثاری مانند Interstellar به دلیل تمرکز بازی‌ بر اتساع زمان، Dune و همچنین Star Wars الهام پذیرفته است. انتظار می‌رود در پایان ماه جاری میلادی جزئیات بیشتری در این خصوص منتشر شود.

همچنین اولن و رابرتسون تأکید کردند که در نیمی از علم این داستان علمی تخیلی، تیم سازنده هر عنصر را بسیار جدی می‌گیرد. اولن اذعان کرد که تیم توسعه‌دهنده در حال کار با برخی از بهترین نویسندگان سبک علمی تخیلی در جهان و همچنین برخی از کارگردانان و هنرمندان در این زمینه است تا بازی به بهترین شکل توسعه یابد.

ما توسعه این جهان علمی-تخیلی را بسیار جدی گرفته‌ایم و علم پشت هر یک از ویژگی‌های موجود در جهان آن چیزی است که قطعاً به آن فکر کرده‌ایم.

سازندگان تایید کردند که Exodus در خوشه ستاره‌ای امگا قنطورس قرار دارد، جایی که انسان‌ها به هیچ وجه تسلط خود را بر روی زمین ندارند. همچنین سازندگان در مورد شخصیت متیو مک‌کانهی در Exodus بدون اینکه دقیقاً به نام شخصیت آن در بازی اشاره کنند، اظهار داشتند که او مربی شخصیت اصلی می‌باشد.

او تا حدودی نقش مربی و راهنما را برای شما ایفا می‌کند و به نوعی به شما بینشی در مورد انتخاب‌هایی که انجام داده‌اید، ارائه می‌دهد و احتمالاً بر تصمیماتی که در ادامه بازی می‌گیرید تأثیر می‌گذارد، زیرا از او بینشی خواهید داشت که در غیر این صورت آن را در اختیار نداشتید.

بازی Exodus برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی‌استیشن ۵، و همچنین پلتفرم پی سی در دست توسعه قرار دارد.

 

 

منبع: PSU

 

 
بیشتر بخوانید :
عنوان Alan Wake 2 در مسیر جبران بودجه خود دارد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: