همکاری دیوید آیر و جیسون استاتهام

جیسون استاتهام و دیوید آیر در همکاری با هم به زودی فیلم اکشن و هیجانی The Beekeeper (زنبوردار) را روانه سینماهای جهان می‌کنند.

دیوید آیر و جیسون استاتهام قصد دارند تا با یکدیگر مجموعه فیلم‌های جدیدی را پایه‌گذاری نمایند که مشابه فرنچایزهایی نظیر Reacher و Jack Ryan عمل خواهد کرد.

این کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس آمریکایی در جریان پرسش و پاسخ به مناسبت به فیلم جدیدش اعلام کرده که قصد دارد تا برای پروژه بعدی خود به بریتانیا رفته و در همکاری با جیسون استاتهام فیلمی به نام Levon’s Trade (تجارت لوون) را تدارک ببیند. اثری که اقتباسی از کتابی به همین نام بوده و فیلم‌برداری آن از ماه مارس به صورت رسمی آغاز خواهد شد.

داستان Levon’s Trade نوشته نویسنده خلاق و پرکار دنیای کمیک یعنی چاک دیکسون است که در گذشته روایت‌های جذابی حول محور شخصیت‌هایی نظیر بین و پانیشر را به ارمغان آورده است.

داستانی حول محور مامور سابق سازمان مبارزه با تروریسم که برای مراقبت از فرزند دخترش مجبور می‌شود تا به کار در ساختمان روی بیاورد. با این حال زمانی که یک دانشجوی محلی گم می‌شود، تلاش قهرمان داستان برای پیدا کردن وی موجب به وقوع پیوستن سلسله‌ای از اتفاقات مرگبار و دیوانه‌وار خواهد شد.

چاک دیکسون مجموعه از ۱۰ رمان را حول محور این ماجراجویی به نگارش درآورده است که دیوید آیر در نظر دارد تا سرمایه‌گذاری بلند مدتی حول محور اقتباس‌های سینمایی آن انجام دهد. البته فعلاً هیچ تاریخ اکرانی برای فیلم اکشن Levon’s Trade اعلام نشده است.

 

 

منبع: گیماتک

 

 

 
بیشتر بخوانید :
تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Oppenheimer اعلام شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: