جولیا گارنر به فیلم Wolf Man اضافه شد

طبق گزارشات اخیر، قرار است جولیا گارنر در فیلم Wolf Man محصول کمپانی بلوم‌هاوس در مقابل کریستوفر ابوت به ایفای نقش‌ بپردازد.

فیلم The Wolf Man یکی از پروژه‌های در حال توسعه کمپانی بلوم‌هاوس محسوب می‌شود که با انتخاب بازیگر دیگری یک گام دیگر به سمت تولید نزدیک شده است.

اخیرا جولیا گارنر به جمع بازیگران این اثر سینمایی اضافه شده است. جولیا گارنر بیشتر به خاطر نقش‌آفرینی در سریال Ozark محصول سرویس آنلاین نتفلیکس شهرت دارد.

قرار است این فیلم تازه و ترسناک از کمپانی بلوم‌هاوس هیولایی نمادین را برای مخاطبان نسل جوان به نمایش در بیاورد و این در حالی است که نسخه اصلی این داستان در سال ۱۹۴۱ میلادی به روی پرده سینماها آمده است. چندی پیش کریستوفر ابوت برای نقش‌آفرینی در این فیلم به خدمت گرفته شده بود و قرار است نقش اصلی را بازی کند.

در حالی کریستوفر ابوت برای ایفای نقش اصلی فیلم انتخاب شد که قبلا رایان گاسلینگ گزینه مدنظر برای حضور در این اثر سینمایی بود. فیلمبرداری این اثر سینمایی به زودی شروع می‌شود چراکه این اثر سینمایی قرار است در سال جاری میلادی اکران شود.

کارگردانی این اثر سینمایی برعهده لی وانل است. قرار است فیلم The Wolf Man در تاریخ ۲۵ اکتبر سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳) به روی پرده سینماها بیاید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ شما عزیزان می‌توانید نظرات خود را با ما و سایر کاربران گیماتک به اشتراک بگذارید و همچنین سایر مطالب در حوزه سینما و تلویزیون را از طریق صفحه اصلی وب‌سایت پیگیری کرده و بخوانید.

 

 

منبع: گیماتک

 

 

 
بیشتر بخوانید :
تاریخ شروع فیلم‌برداری Peaky Blinders اعلام شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: