برند پوکمون ۵۰ میلیون ین برای حمایت از زلزله‌زدگان ژاپن اهدا خواهد کرد

اخیرا شرکت پوکمون اعلام کرده است که ۵۰ میلیون ین (حدود ۳۴۵,۷۵۰ دلار) برای حمایت از آسیب‌دیدگان زلزله اخیر ژاپن اهدا خواهد کرد.

در روز سال نو میلادی، زمین لرزه‌ای به بزرگی ۷.۶ ریشتر کشور ژاپن را به لرزه درآورد و بسیاری از محله‌ها را ویران کرد و دست کم جان ۹۲ نفر را گرفت. به گفته وزارت ژاپن، این زمین لرزه همچنین باعث سونامی کوچکی شد که حداقل ۲۹۶ هکتار زمین را زیر آب گرفت.

به گزارش خبرگزاری Kyodo، از روز جمعه، نیروهای دفاع از خود کشور ژاپن تعداد نیروهای شرکت‌کننده در عملیات‌های نجات را دو برابر کرد و به ۴۶۰۰ نفر رساند. شرکت پوکمون نیز اعلام کرد از تلاش‌ها برای کمک به آسیب‌دیدگان این فاجعه حمایت خواهد کرد. در این بیانیه که در پلتفرم توییتر منتشر شده، آمده است:

ما می‌خواهیم همدردی خود را با آسیب‌دیدگان زلزله شبه جزیره نوتو ۲۰۲۰ که در ۱ ژانویه ۲۰۲۴ رخ داد، ابراز کنیم.

شرکت پوکمون تصمیم گرفته است که ۵۰ میلیون ین به جامعه صلیب سرخ ژاپن و کمک‌های مالی به سازمان‌های حمایتی به منظور کمک به آسیب دیدگان از فاجعه و کمک به بازسازی مناطق آسیب دیده کمک کند.

علاوه بر این، شرکت اعلام کرد که از طریق بنیاد Pokémon With You، به انجام فعالیت‌هایی برای کمک به کودکان آسیب‌دیده از فاجعه ادامه خواهند داد.

ما صمیمانه برای بهبودی و بازسازی هر چه زودتر مناطق فاجعه‌زده دعا می‌کنیم.

اگرچه استان ایشیکاوا بیشترین خسارت و تلفات جانی را متحمل شده است، اما بسیاری از مردم ژاپن در امتداد سواحل غربی کشور صدمه دیده‌اند. شرکت پوکمون تنها شرکت ژاپنی نیست که به این فاجعه پاسخ داده است. کمپانی اسکوئر انیکس نیز اعلام کرد که تایمر تخریب خانه را در Final Fantasy XIV به حالت تعلیق در می‌آورد و Cover اعلام کرد که ۵ میلیون ین (۳۴,۵۸۰ دلار) به انجمن صلیب سرخ ژاپن اهدا خواهد کرد.

 

 

منبع: VGC
 

 
بیشتر بخوانید :
از بازی Last Sentinel رونمایی شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: