احتمال عرضه کنسول نینتندو سوییچ ۲ در سپتامبر امسال وجود دارد

به تازگی یک شرکت تولیدکننده هدفون و اسپیکر ادعا کرده است که کنسول بعدی نینتندو در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد، اما این شرکت بعداً ادعا کرد که این تنها یک حدس بوده است.

Altec Lansing، یک شرکت سازنده‌ی اسپیکر و هدفون است که در سال ۱۹۲۷ تأسیس شده، این شرکت اخیرا اعلام کرده که مجوز احیای نرم‌افزار تقلب بازی‌های کلاسیک GameShark را که اکنون با نام AI Shark شناخته می‌شود، به دست آورده است.

با این حال، روابط عمومی این شرکت به دلیل ادعای خود در خصوص زمان عرضه کنسول بعدی نینتندو، به سرعت توجهات را به خود جلب کرد.

شرکت Altec Lansing ادعا کرده که رونمایی رسمی از AI Shark همزمان با عرضه‌ی کنسول بعدی نینتندو در سپتامبر ۲۰۲۴ عرضه خواهد بود. با این وجود، سخنگوی Ai Shark بعداً اظهار داشت که این تنها یک حدس از بازه‌ی زمانی عرضه‌ی کنسول مذکور بوده است. اگرچه نینتندو تاکنون به صورت رسمی اظهارنظری نکرده است، اما انتظار می‌رود کنسول بعدی این شرکت در سال جاری میلادی عرضه گردد.

البته که مشخص نیست که آیا کمپانی Altec Lansing از زمان عرضه کنسول بعدی نینتندو اطلاع دارد و یا نه. با این حال، رسانه‌ی VGC تابستان گذشته گزارش داد که کیت‌های توسعه برای Switch 2 در دست برخی استودیوهای مهم قرار دارد و انتظار می‌رود در اواخر سال ۲۰۲۴ عرضه شود.

 همچنین سهام نینتندو در اوایل این هفته به بالاترین حد خود رسیده است که تا حدی می‌توان آن را به دلیل انتظار برای کنسول بعدی این شرکت نسبت داد. ازسویی آمارهای جدید نشان می‌دهد که این شرکت برای نوزدهمین سال متوالی در ژاپن، بر فروش بازی‌ها سلطه داشته است.

 

 

منبع: گیماتک

 

 

 
بیشتر بخوانید :
نسخه جدیدی از بازی Fallout دست ساخت قرار دارد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: