بازی بتل رویال Halo کنسل شد

مدت‌هاست شایعات زیادی از ساخت یک بازی بتل رویال از هیلو (Halo) به‌ گوش می‌رسد، اما به نظر می‌رسد مایکروسافت این پروژه را به صورت کامل کنسل کرده است. 

استودیو Certain Affinity روی پروژه‌ای به اسم تاتانکا کار می‌کرد که قرار بود تجربه‌ای بتل رویال از بازی هیلو باشد. خیلی‌ها چشم انتظار این مد بودند تا دلیلی برای بازگشت به بازی Halo Infinite پیدا کنند، اما با توجه به کاهش محبوبیت ژانر بتل رویال، Microsoft تصمیم گرفت پروژه تاتانکا را کنسل کند. 

جالب است که چند پروژه مختلف از هیلو در دست ساخت قرار داشت که به احتمال زیاد هیچکدام از آن‌ها منتشر نشوند. تاتانکا یکی از این پروژه‌ها بود که اولین بار در بهار سال ۲۰۲۲ به آن اشاره شده بود.

بااین‌حال، جیسون شرایر از سایت بلومبرگ در سال گذشته گفته بود که این پروژه در جهت دیگری تکامل پیدا کرده و از ژانر بتل رویال خارج شده است. 

اکنون Shpeshal_Nick، مجری پادکست XboxEra، اعلام کرده است که این پروژه از استودیو Certain Affinity به صورت کامل کنسل شده است. از این رو به نظر می‌آید که زحمات Certain Affinity در ۲ سال گذشته بی سرانجام باشد و حتی تغییرات گسترده در پروژه نیز مانع از کنسل شدن آن توسط مایکروسافت نشده است.   در حال حاضر اطلاعات چندانی از آینده سری بازی هیلو منتشر نشده است و تنها می‌دانیم که استودیو ۳۴۳ اینداستریز به پشتیبانی از Halo Infinite ادامه خواهد داد.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را از طریق پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید و همچنین سایر اخبار در حوزه بازی‌های ویدیویی را از صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک پیگیری کرده و بخوانید.

منبع: thegamer
 

 
بیشتر بخوانید :
بازی اکشن DON’T NOD و Focus Entertainment در فوریه منتشر می‌شود

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: