رپر معروف در GTA 6 حضور دارد

به‌نظر می‌رسد که فهیم رشاد نجم (Faheem Rashad Najm) یا همان T-Pain، یک رپر در بازی GTA 6 چند قطعه موسیقی خواهد داشت و به‌همین دلیل هم نقش‌آفرینی در بازی جی‌تی‌ای ۵ برای او ممنوع شده است.

ظاهرا در بازی جی‌تی‌ای ۶ یک رپر با نام T-Pain چند قطعه موسیقی خواهد داشت و احتمالا شاهد نقش‌آفرینی او در این بازی هم خواهیم بود. این خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی تایید کرده است که در این پروژه نقش خواهد داشت.

او در شبکه‌های مجازی دلیل ترک کردن سرور GTA RP دیسکورد NoPixel را شرح داد و گفت راک‌استار او را از حضور در این سرور منع کرده است؛ زیرا روی GTA 6 کار می‌کند.

 

رپر معروف در GTA 6 حضور دارد

 

نجم گفت: «قبلا در NoPixel حضور داشتم، بعد کار روی جی‌تی‌ای ۶ را شروع کردم و سپس به من گفتند نمی‌توانم نقش‌آفرینی کنم. آن‌ها به من گفتند شاید کسی آلبوم تو را بگیرد و دوباره ضبط کند و افراد بیشتری به آن گوش خواهند داد. من هم گفتم باشد، متوجه می‌شوم، اما از این کار لذت می‌بردم. مسئله‌ای نیست و بعد با آن‌ها روی بازی کار کردم».

نجم سپس به خرید RP توسط راک‌ استار گیمز  اشاره کرد و با خنده گفت با وجود همکاری این ناشر با RP، نمی‌تواند برای آن‌ها نقش‌آفرینی نماید.

همانطور که می‌دانید راک استار در مورد افشای اطلاعات مربط به بازی‌هایش بسیار سختگیر است و اصلا شاید او نباید حضورش در جی‌تی‌ای ۶ را اعلام می‌کرد؛ اما بعید است این موضوع برای راک‌استار چندان ناراحت کننده و مشکل‌ساز باشد.

در هر صورت باید ببینیم او در این بازی تنها قطعه موسیقی خواهد داشت یا شاهد نقش‌آفرینی او هم خواهیم بود؛ زیراکه T-Pain از سال ۲۰۲۱ در GTA V ایفای نقش کرده است.

 

 

منبع: Mp1St

 

 

 
بیشتر بخوانید :
چه مواردی در GTA 6 بهبود پیدا کرده است

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: