سریال The Flight Attendant لغو شد

شبکه مکس خبر از لغو سریال مهیج کمدی-درام The Flight Attendant با نقش‌آفرینی کیلی کوئوکو بعداز دو فصل خبر داده است.

سریال The Flight Attendant «خدمه پرواز» محصولی از سرویس آنلاین مکس است که در آن کیلی کوئوکو نقش شخصیت اصلی داستان را ایفا می‌کند این سریال بر اساس رمانی به همین نام محصول سال ۲۰۱۸ و نوشته کریس بوهجالیان ساخته شده است.

اولین فصل از این سریال در سال ۲۰۲۰ میلادی به نمایش درآمد که با تحسین منتقدین و بیننده‌ها روبه‌رو شد و ۹ نامزدی در مراسم اِمی به‌دست آورد.

در سریال «خدمه پرواز» کیلی کوئوکو نقش یک خدمه پرواز الکلی و بی‌پروا به نام کسی باودن را بازی می‌کند که بیشتر به دنبال آن است تا به جشن و سرور بپردازد. اولین فصل سریال به طور کامل داستان رمان را پوشش داده بود و این در حالی بود که فصل دوم سریال بر اساس داستان‌های اورجینال ساخته شده بود.

 

سریال The Flight Attendant لغو شد

 

در ابتدا سریال The Flight Attendant به عنوان یک مینی سریال ساخته شده بود ولی موفقیت آن برای سرویس آنلاین مکس سبب شد تا سازندگان به سراغ ساخت فصل دوم آن بروند. فصل دوم این سریال در ماه آوریل ۲۰۲۲ تقدیم طرفدارها شد، اما چندان مورد استقبال قرار نگرفت. البته تصور بر این بود که این سریال ادامه نخواهد یافت؛ هرچند شبکه مکس هرگز آن را لغو نکرده بود. اکنون که فصل دوم سریال به پایان رسیده است به نظر می‌رسد سازندگان و سرویس آنلاین مکس هیچ قصدی برای ساخت فصل سوم آن ندارند.

اکنون در بیانیه جدیدی کیلی کوئوکو اعلام کرد که قطار سریال The Flight Attendant به ایستگاه پایانی رسیده است: «اثری که با هدف ارائه یک اقتباس جذاب کارش را آغاز کرد، به‌سرعت به یک ماجراجویی خارق‌العاده تکرارنشدنی تبدیل شد. من همیشه خدمه پرواز را یک سریال کوتاه تصور می‌کردم، اما به‌لطف یک تیم شگفت‌انگیز توانستیم دو فصل هیجان‌انگیز را ارائه دهیم. برای من ایفای نقش کسی مانند تحقق یک رؤیا بود و از همه دست‌اندرکاران سپاسگزارم.»

پس بنابراین سریال The Flight Attendant با فصل دوم خودش به آخر خط رسیده و ادامه آن هیچگاه ساخته نخواهد شد.

 

 

منبع: DarkHorizons

 

 

 
بیشتر بخوانید :
تریلر فصل سوم سریال From منتشر شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: