ماد جدید ریمیک Resident Evil 4 حالت اول شخص را به بازی اضافه خواهد کرد

اگر تا به حال نتوانستید به هر دلیلی، نسخه واقعیت مجازی بازی Resident Evil 4 Remake را تجربه نمایید، این ماد جدید اول شخص احتمالا بهترین انتخاب ممکن برای شما خواهد بود.

وب‌سایت PC Gamer گزارش داد، پروژه ماد اول شخص Elsuperaguas برای بازی Resident Evil 4 Remake، ظاهرا تحولی فراگیر و مشابه، بدون نیاز به هدست واقعیت مجازی ارائه می‌دهد.

ویدیوی منتشر شده در کانال یوتیوب Residence of Evil، چشم‌انداز خوبی از نحوه عملکرد آن در بازی به نمایش گذاشته است. این ماد در واقع، دوربین را به شکل اول شخص تغییر می‌دهد و در عین حال، مدل شخصیت و انیمیشن‌های لئون دست نخورده باقی می‌ماند که تقریبا شبیه به گیم‌پلی حالت اول شخص بازی‌های Resident Evil 7 و Resident Evil Village خواهد بود.

ماد جدید ریمیک Resident Evil 4 حالت اول شخص را به بازی اضافه خواهد کرد

پروژه Elsuperaguas تعدادی مادهای وابسته نیز دارد. شما باید سر لئون را نامرئی کنید تا جایی برای دوربین اول شخص جدید باز کنید. با این حال، شگفت‌آور بوده که چقدر بهینه‌سازی‌ها برای تبدیل Resident Evil 4 به یک فریم ریت کاربردی و قابل قبول نیاز است. در چند سال گذشته، خود کپکام با اضافه کردن حالت سوم شخص به Resident Evil Village، به طرز متفاوتی قدم برداشت.

شما می‌توانید به‌روزرسانی ماد اول شخص Elsuperaguas و همچنین حالت‌های وابسته به آن را از وب‌سایت Nexus دریافت نمایید.

 

 

منبع: گیماتک

 

 

 
بیشتر بخوانید :
جهت نصب درایو دیسک پلی‌استیشن ۵ اسلیم اتصال به اینترنت نیاز دارید

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: