احتمال ریمیک عنوان Assassin’s Creed IV Black Flag وجود دارد

طبق اخبار و گزارشات منتشر شده جدید احتمال شروع توسعه ریمیک Assassin’s Creed IV Black Flag به‌شدت جدی شده است.

عنوان Assassin’s Creed IV Black Flag یکی از محبوب‌ترین نسخه‌های مجموعه محسوب می‌شود و البته که طرفداران زیادی هم دارد.

بازی Assassin’s Creed IV Black Flag در ارائه مکانیسم‌های کاوش و جنگ‌های دریایی بسیار موفق بوده است و توانست داستانی شنیدنی از ماجراجویی‌های یک دزد دریایی محبوب را روایت کند. اکنون اینطور به‌نظرمی‌رسد که شرکت یوبیسافت بازسازی این نسخه را از سال گذشته آغاز کرده است.

برطبق گزارش‌ها، توسعه‌دهندگان Skull and Bones و اعضای متخصص تیم Assassin’s Creed در یوبیسافت سنگاپور در سپتامبر سال گذشته برای کار روی یک «پروژه Assassin’s Creed معرفی‌نشده» انتخاب شده‌اند. در گزارش سال گذشته ادعا شده بود که تیمی از شعبه سنگاپور شرکت یوبیسافت مسئول توسعه این بازی جدید است و اکنون احتمال می‌رود این پروژه همان بازسازی بازی Black Flag باشد. از سویی یکی از منابع داخلی یوبیسافت به شروع توسعه Assassin’s Creed رونمایی نشده از سپتامبر ۲۰۲۳ اشاره کرده است.

گزارش منتشر شده جدید با گزارشات اولیه سال گذشته مطابقت دارد و احتمالا توسعه پروژه تنها چند ماه بعداز شروع بررسی‌های یوبیسافت شروع شده است. نهایتا به‌نظر می‌آید این بازی رونمایی نشده همان بازسازی Assassin’s Creed 4 Black Flag باشد که در سال گذشته جزئیاتی از آن فاش شد.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر در پایین همین صفحه اعلام نمایید. همچنین سایر اخبار در حوزه بازی‌های ویدیویی را در صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک پیگیری کرده و بخوانید.

 

 

منبع: Tech4Gamers

 

 

 
بیشتر بخوانید :
استودیوی First Contact Entertainment تعطیل خواهد شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: