کارگردان فیلم مادام وب: داستان این شخصیت ارتباطی با دنیای مارول یا سونی ندارد

به‌تازگی اس. جی. کلارکسون، کارگردان فیلم مادام وب (Madame Web) در صحبت‌های خود بیان کرده است که جایگاه فیلم از لحاظ داستانی در چه جهانی روایت خواهد شد.

این فیلم در واقع یکی از عناوین دنیای مشترک سونی و مارول در نظر گرفته می‌شود و از لحاظ تئوری در همان دنیای فیلم‌های «Venom»، «Morbius» و «Kraven the Hunter» قرار دارد.

همچنین می‌دانیم که این فیلم در اوایل دهه ۲۰۰۰ روایت می‌شود و در آن داکوتا جانسون، نقش اصلی مادام وب یا کاساندرا را بازی کرده است، بهیاری که توانایی‌های روشن‌بینی خاصی دارد و با سه زن جوان که به عنوان زنان عنکبوتی تعیین می‌شوند، ارتباط برقرار می‌کند.

 اس. جی. کلارکسون، کارگردان فیلم گفته است که داستان این فیلم در یک جهان مستقل روایت می‌شود و ارتباط خاصی با دنیاهای مارول یا سونی ندارد:

این شخصیت بی‌شک در یک جهان مستقل و جدا قرار گرفته است. من فقط کار خودم را انجام دادم و آنطور که باید هدایتش کردم. به نوعی این حکم یک هدیه را برای من داشت تا بتوانم از یک شخصیت، برداشتی تازه و اورجینال به مخاطبان ارائه دهم.

البته مدتی پیش شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده بود که به حضور اندرو گارفیلد یا تام هالند در فیلم و هویت واقعی نقش آدام اسکات در آن اشاره می‌کرد که بسیاری از آن حدس و گمان‌های همیشگی طرفداران بود. گفته می‌شود مدت زمان این فیلم  ۱۱۶ دقیقه (۱ ساعت و ۵۶ دقیقه) است و از این حیث طولانی‌ترین فیلم در دنیای مرد عنکبوتیِ سونی یا همان دنیای شخصیت‌های مارولِ کمپانی سونی پیکچرز می‌باشد.

 

کارگردان فیلم مادام وب: داستان این شخصیت ارتباطی با دنیای مارول یا سونی ندارد

 

در فیلم Madame Web، کاساندرا وب یا همان مادام وب مجبور است با گذشته خود روبه‌رو شود، درحالی که سعی می‌کند همراه با سه زن جوان با آینده‌ای قدرتمند که توسط یک دشمن مرگبار شکار می‌شوند، زنده بماند.

در این فیلم همچنین طاهر رحیم در نقش ایزیکیو بازی کرده و مایک اپس، اما رابرتس، آدام اسکات و زوسیا مامت نیز نقش‌هایی را برعهده داشته‌اند. داکوتا جانسون، سیدنی سویینی، ایزابلا مونر و سلستی اوکانور از بازیگران و ستارگان اصلی این فیلم ابرقهرمانی برشمرده می‌شوند.

قرار است فیلم Madame Web در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۴ (۲۵ بهمن ۱۴۰۲) اکران شود.

 

منبع: Darkhorizons
 

 
بیشتر بخوانید :
تولید فیلم Avengers 5 از اوایل سال ۲۰۲۵ آغاز خواهد شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: