تولید بازی Palworld هزینه یک میلیارد ینی برای توسعه دهنده داشت

ساخت بازی Palworld که بسیار موفق و پرفروش ظاهر شده چندان هم کم هزینه نبوده است. در یک پست طولانی در وب‌سایت Note.com، مدیرعامل Pocket Pair، تاکورو میزوبه، به هزینه ساخت و توسعه این بازی و همچنین نحوه مدیریت بودجه شرکت پرداخته است.

به گفته میزوبه، عنوان Palworld برای توسعه ۱ میلیارد ین یا تقریبا ۶.۷۵ میلیون دلار هزینه داشت. او گفت که احساس نمی‌کرد مدیریت بودجه ارزش این تلاش را داشته باشد. همچنین ادامه داد که در ابتدا قصد ساخت یک «بازی بزرگ» را ندارد.

ابتدا قرار بود بازی در عرض یک سال ساخته شود، زیرا که او علاقه‌ای نداشت که سال‌ها روی همین عنوان کا کنند.

او با اشاره به اینکه در آن زمان تنها ۱۰ کارمند داشت، گفت: «شرکت Pocket Pair به وضوح برای ساخت عناوین بزرگ مناسب نیست. من به‌هیچ وجه چنین فکری نداشتم».

میزوبه در ابتدا یک تیم چهار نفره برای شروع کار روی بازی ایجاد کرد. او گفت که هدف این بود که «به سرعت آن را بسازیم، فورا آن را منتشر کنیم و ببینیم کاربران چگونه واکنش نشان می‌دهند».

در نهایت، بازی در یک سال به پایان نرسید و منتشر نشد. در واقع، Mizobe می‌گوید که بازی «بد» بود. در آن زمان او تصمیم گرفت واقعا ارزش اختصاص بودجه را ندارد.

سه‌سال‌بعداز این تصمیم، ۴۰ نفر دیگر برای کار در Palworld به استخدام استودیو درآمدند. میزوبه گفت: «هنوز به سختی آماده ورود به Early Access است و هنوز کامل نیست. فعلا در وضعیتی است که می‌توان آن را به جهان عرضه کرد.»

این بازی از ۱۸ ژانویه در دسترس اولیه قرار گرفته است و انتظار می‌رود تا به‌زودی فروش آن از ۶ میلیون عبور کند. همچنین به دومین بازی محبوب تاریخ استیم تبدیل شده است.

نظر شما در خصوص ابن خبر چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر از طریق پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید و همچنین سایر اخبار در حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک پیگیری کرده و بخوانید.

منبع: insider-gaming
 

 
بیشتر بخوانید :
در ابتدا تقریباً تمامی شرکت‌ها باور داشتند که پلتفرم استیم شکست می‌خورد

استخدام در گیماتک

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: