طرفداران به‌زودی شاهد انتشار تریلر جدید Death Stranding 2 خواهند بود

اخیرا طی یک افشاگری ادعا شده است که طی چند روز آینده تریلر جدید Death Stranding 2 منتشر می‌شود.

از زمان معرفی بازی در دسامبر سال ۲۰۲۲ (آذر ۱۴۰۱)، اطلاعات چندانی در مورد Death Stranding 2 از استودیوی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) یا شرکت سونی (Sony) ارائه نشد، اگرچه به نظر می‌آید که این روند به‌زودی تغییر می‌کند.

افشاگر برجسته، billbil-kun، به وسیله گزارشی که در Dealabs منتشر شده است، ادعا کرده تریلر جدید Death Stranding 2 به‌زودی و ظرف چند روز آینده عرضه می‌شود. این افشاکننده احتمال می‌دهدکه این تریلر می‌تواند به ارائه وضعیت ساخت بازی بپردازد و همچنین با تصویری که چند ماه پیش از کارگردان آن، یعنی هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، منتشر شد و او را در حال ویرایش یک تریلر نشان می‌داد، مطابقت دارد.

ظاهراً دفعه بعد که بازی به نمایش گذاشته شود، به احتمال بسیار زیاد عنوان کامل آن نیز اعلام خواهد شد. زمانی که Death Stranding 2 برای اولین‌بار در دسامبر ۲۰۲۲ (آذر ۱۴۰۱) و در طول رویداد The Game Awards معرفی شد، بازی را تنها با نام Death Stranding 2 به نمایش گذاشتند، اما طبق گفته‌های billbil-kun، عنوان رسمی بازی Death Stranding 2 – On the Beach خواهد بود.

تنها اطلاعاتی که درمورد بازی داریم این است که نورمن ریداس (Norman Reedus)، لی سیدوکس (Lea Seydoux) و تروی بیکر (Troy Baker) نقش‌های خود را از اولین بازی دوباره ایفا خواهند کرد، در حالی که ال فانینگ (Elle Fanning) و شیولی کوتسونا (Shioli Kutsuna) نیز به بازیگران اضافه خواهند شد.

عنوان Death Stranding 2 برای کنسول پلی‌استیشن ۵ در حال توسعه است.

 

 
بیشتر بخوانید :
انتشار بیش از ۱۴,۰۰۰ بازی در استیم

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: