به پایان رساندن بازی Avowed بدون کشتن دشمنان و باصلح امکان پذیر نیست

به تازگی کارگردان بازی Avowed گفته است که امکان تکمیل و به پایان رساندن این بازی بدون کشتن هیچ‌ یک از دشمنان اصلا وجود ندارد.

کری پتل، کارگردان Avowed در مصاحبه‌ای اعلام کره است که این بازی برخلاف The Outer Worlds به‌صورت کاملا صلح‌طلبانه قابل تکمیل کردن نیست.

البته تمامی موقعیت‌ها نیازمند خشونت و مبارزه نخواهند بود؛ چراکه این بازی برپایه Pillars of Eternity، یک بازی نقش‌آفرینی کامپیوتری با انتخاب‌های فراوان ساخته شده است:

«بازیکن‌ها می‌توانند فرصت‌ها و راه‌حل‌هایی برای استفاده از دیالوگ پیدا کنند و شاید از کمک کاراکترهایی که قبلا با آن‌ها ملاقات کرده‌اند یا به آن‌ها یاری رسانده‌اند، بهره ببرند.»

البته که امکان مخفی‌کاری هم وجود دارد، اما تمرکز اصلی بازی روی مبارزه است که با درنظرگرفتن امکان ساخت شخصیت‌ها با آزادی عمل بالا، گزینه بدی نخواهد بود.

علاوه‌براین Avowed یک مسیر واحد برای گشت‌وگدار در محیط‌های گوناگون نخواهد داشت کری پتل در ادامه گفت:

«ما درصدد ارائه یک مسیر واحد نیستیم که بازیکن‌ها به‌وسیله آن کل جهان بازی را زیر پا بگذارند. پس مکان‌های مختلفی که می‌توان طی کرد و نقاط مهمی که می‌توان پیدا کرد و موارد حاضر در آن را در نظر می‌گیریم.»

باوجوداین تفاسیر، شاید بتوانیم راهی پیدا کنیم که بازی را با کمترین میزان خون‌ریزی و کشت و کشتار تکمیل کنیم.

قرار است بازی Avowed در پاییز ۲۰۲۴ برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی‌سی عرضه شود.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را از طریق همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید و سایر اخبار مربوط به بازی‌های ویدیویی را از صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک پیگیری کرده و بخوانید.

 

 

 

منبع: GamingBolt

 

 

 
بیشتر بخوانید :
قیمت ایکس باکس سری ایکس / ایکس باکس سری اس در ژاپن افزایش یافت

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: