تاریخ انتشار نسخه پی‌سی بازی Ghost of Tsushima لو رفت

اخیرا یکی از کارمندان استودیوی Nixxes Software ادعا کرده است که نسخه پی‌سی بازی Ghost of Tsushima در سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد.

عنوان Ghost of Tsushima یکی از بازی‌هایی بود که به‌خاطر اتمسفر خیره‌کننده، طراحی جهان-باز و مبارزات هیجان‌انگیز با استقبال خوبی از سوی بازیکن‌ها روبرو شد.

ظاهرا انتظار طرفداران این عنوان روبه پایان است و این بازی اکشن ماجراجویی جهان-باز نهایتا در سال ۲۰۲۴ راهی PC خواهد شد. به تازگی یکی از کارمندهای استودیو Nixxes Software ادعا کرد که اطلاعاتی از نسخه کامپیوتر بازی‌های پلی استیشن در سال ۲۰۲۴ در اختیار دارد.

به‌نظر می‌رسد شرکت سونی برنامه‌های زیادی برای کاربران کامپیوترهای خانگی دارد؛ طوری‌که درکنار Ghost of Tsushima باید انتظار نسخه کامپیوتر The Last of Us Part 2 و Demon’s Souls را نیز داشته باشیم. این افشاگر بیان می‌کند که ساکر پانچ وظیفه پورت گوست آو سوشیما را برعهده دارد.

این نخستین بار است که استودیو Sucker Punch روی نسخه PC یک بازی کار می‌کند که باعث چرخه طولانی‌تر توسعه شده است. استودیو ناتی داگ نیز روی نسخه پی‌سی The Last of Us Part 1 کار می‌کرد، به‌نظر می‌رسد که ساکر پانچ نیز رویکرد مشابهی را در پیش گرفته است.

باوجود اینکه بازی Ghost of Tsushima با بهبودهای زیادی در کنسول نسل نهمی پلی استیشن ۵ همراه بود، نسخه کامپیوتر احتمالا باید بهترین نسخه برای تجربه بازی باشد.

طرفدارهای این بازی می‌توانند انتظار ویژگی‌هایی نظیر پشتیبانی از مانیتورهای فوق عریض، فناوری DLSS و پیشرفت‌های بصری دیگری نظیر افزایش سطح جزئیات فواصل دور، بهبود کیفیت سایه‌ها و نرخ نمونه‌برداری انیمیشن‌ها را در نسخه کامپیوتر Ghost of Tsushima داشته باشند.

نسخه PC بازی گوست آو سوشیما احتمالا همزمان با معرفی بازی Ghost of Tsushima 2 روانه بازار و در اواخر سال ۲۰۲۴ به‌طور رسمی رونمایی شود.

کاربران کامپیوتر در سال ۲۰۲۴ همچنین می‌توانند به تجربه بازی Horizon Forbidden West نیز بپردازند. این نسخه از فناوری DLSS 3 نیز پشتیبانی می‌کند، اما استودیو Nixxes Software هنوز زمان دقیق عرضه آن را تأیید نکرده است.

گزارش تازه به پورت بازی‌های God of War Ragnarok و Gran Turismo 7 برای کامپیوتر نیز اشاره کرده است. پس‌بنابراین باید بزودی شاهد انتشار بازی‌های انحصاری زیادی از پلی استیشن بر روی پلتفرم پی‌سی باشیم.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را از طریق همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید و سایر اخبار مربوط به بازی‌های ویدیویی را از صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک پیگیری کرده و بخوانید.

 

 

منبع: Tech4Gamers

 

 

 
بیشتر بخوانید :
آپدیت حاوی New Game Plus بازی Alan Wake 2 منتشر شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: