تریلر جدید Skull and Bones محتویات جدیدی از گیم‌پلی را به نمایش می‌گذارد

اخیرا یوبیسافت، تریلر جدیدی از بازی اکشن ماجراجویی جهان‌باز و سرویس محور Skull and Bones منتشر کرده است که محتوای کلی گیم‌پلی را به طرفداران نمایش می‌دهد. در ادامه با گیماتک همراه باشید.

در مبارزه با دزدان دریایی افسانه‌ای بی‌رحم، به رویدادهای جهانی جدید دسترسی پیدا می‌کنید و یا با تسخیر بسیاری از امپراتوری‌ها، قلمرو و امپراتوری خود را رشد دهید.

طبق گفته‌های سازندگان بازی، بازیکنان در جهان بازی Skull and Bones با جست‌وجو و یافتن سرنخ‌های مختلف، می‌تواند تکه‌های پازل داستان و کوئست‌های بازی را درکنار هم چیده و در محیط بازی پیشروی نمایند.

با انتخاب هر مرحله یا مأموریت جدید، مکان‌های زیادی در نقشه‌ی جهان‌باز این بازی در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد که با سفر به آن‌ها، می‌توانند اطلاعات بیشتری درباره‌ی جهان، شخصیت‌ها و جزئیات ریز و درشتی از حاکمان و گروه‌های قدرتمند هر منطقه از دریا پیدا کنند.

همچنین بازیکنان در باززی امکان تجربه‌ی بخش تک‌نفره و داستانی بازی که در اقیانوس هند در جریان است و بخش چندنفره‌ی بازی به همراه پنج بازیکن دیگر را نیز خواهند داشت.

همچنین با کاوش در دریاهای آزاد، فراتر از مبارزات بازی، می‌توانید راه‌های جدیدی برای تجربه دنیای خطرناک Skull and Bones پیدا کنید؛ جایی که با قوانین خودتان بازی خواهید کرد تا به جسورترین شاه دزدان دریایی تبدیل شوید.

با ساخت انواع کشتی‌های منحصربه‌فرد، اتحادهای مختلفی ایجاد و با شرکت در نبردهای دریایی هیجان‌انگیز، درگیری‌ها را در دریاها ایجاد می‌کنید.

قرار است بازی Skull and Bones در تاریخ ۱۶ فوریه (۲۷ بهمن) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر شود.

 

منبع: GamingBolt
 

 
بیشتر بخوانید :
عنوان Quantum Error قبل از انتشار به سوددهی رسید

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: