اطلاعات جدید از ریبوت Kick-Ass منتشر شد

به‌تازگی متیو وان کارگردان فیلم Kick-Ass، جزئیاتی از سیر داستانی این سه‌گانه را منتشر کرده است. در ادامه با گیماتک همراه باشید.

به‌گزارش اسکرین‌رنت، متیو وان کارگردان فیلم Kick-Ass اطلاعات جدیدی از این فیلم باطرفداران به اشتراک گذاشته است.

سری فیلم‌های ابرقهرمانی-کمدی سیاه Kick-Ass بر اساس کمیک مشهوری به همین نام اثر مارک میلار و جان رومیتا جونیور توسعه یافته‌اند. نخستین فیلم در سال ۲۰۱۰ و با کارگردانی متیو وان منتشر شد که توانست نظر مثبت منتقدان را جلب نماید و به محبوبیت گسترده‌ای در میان تماشاگران دست یابد.

به‌دنباله آن، دنباله‌ی این اثر با عنوان Kick-Ass 2 به کارگردانی جف وادلو راهی سینماها شد؛ اما نتوانست موفقیت فیلم اول را تکرار کند.

در سال ۲۰۲۳ کارگردان فیلم اول، یعنی متیو وان از برنامه‌ریزی برای ریبوت این فرنچایز در قالب یک سه‌گانه خبر داد. او به تازگی در گفتگوی خود جزئیات بیش‌تری از ریبوت سری فیلم‌های Kick-Ass را به اشتراک گذاشته است. وان در این‌باره گفت:

ما تقریباً نیمی فیلمنامه را نوشته‌ایم و من می‌دانم احتمالاً این حرفم طرفداران را ناامید می‌کند؛ اما این اثر یک کلیشه خواهد بود که در ذهن من زاییده شده است.

زمانی که ما فیلم اول را تولید می‌کردیم و در حال تولید فرمول جدیدی برای فیلم‌های ابرقهرمانی با رده‌ی سنی بزرگسال بودیم؛ هیچ‌کس هنوز از این ایده استفاده نکرده بود.

این سه‌گانه ایده‌ی فیلم اصلی را به یک مرحله‌ی جدید و ارزشمند می‌رساند و من فکر می‌کنم این بهترین راه برای ساخت یک فیلم Kick Ass باشد.

سه‌گانه شامل فیلم School Fight، این فیلم که فعلاً آن را VRAM می‌نامیم و یک فیلم به نام Kick-Ass خواهد بود که همه با هم مرتبط هستند. زمانی که تولید VRAM به اتمام برسد؛ ما این پروژه را منتشر خواهیم کرد. اگر خوش‌شانس باشیم فیلم به جشنواره تورنتو و اگر نه به Sundance می‌رسد. امسال یا سال بعد، ترجیح می‌دهم زمان مشخصی برای نمایش فیلم اعلام نکنم.

 

 

 
بیشتر بخوانید :
تریلر جدیدی از سریال The Penguin منتشر شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: