شروع فوق‌العاده برای ریمستر بازی The Last of Us Part 2 در بریتانیا

بی‌شک یکی از بازی‌های فوق‌العاده سونی، بازی لست آو آس است. اکنون طبق اطلاعات منتشر شده بازی The Last of Us Part 2 Remastered فروش بهتری در مقایسه با ریمیک بازی اول در بریتانیا تجربه کرده است. و ظاهرا یک موفقیت دیگر در انتظار استودیوی ناتی داگ به عنوان توسعه دهنده این بازی خواهد بود.

اکنون با انتشار ریمستر بازی لست آو آس پارت دو، امکان تجربه نسخه نسل نهمی هر دو نسخه این مجموعه تحسین‌شده استودیوی ناتی داگ روی کنسول پلی استیشن ۵ وجود دارد. و همچنین سریال The Last of Us این مجموعه را به مخاطبان جدیدی معرفی کرد و مخاطبان آن ممکن است علاقه داشته باشند زمان بیشتری را در جهان جذاب و آخرالزمانی The Last of Us سپری نمایند و در نتیجه برای تجربه بازی‌ها یک کنسول پلی استیشن ۵ خریداری می‌کنند.

به‌تازگی کریستوفر درینگ از رسانه GamesIndustry.Biz ازطریق حساب کاربری خود در پلتفرم ایکس‌ (توییتر سابق) از موفقیت مالی بازی The Last of Us Part II Remastered در بریتانیا خبر داده است.

او گفته است که این ریمستر دو برابر بیشتر از ریمیک نسخه اول که The Last of Us Part I نام داشت، فروش داشته است. کریستوفر درنگ در حساب ایکس خود نوشت: «فروش Last of Us Part 2 در بریتانیا بیشتر از دو برابر فروش Part 1 است. این یک نتیجه فوق‌العاده و خوب است.»

البته نکته قابل تجه و مهم در مورد فروش بازی The Last of Us Part II Remastered این است که در حالی این نسخه فروش بیشتری از بازی The Last of Us Part I را تجربه می‌کند که شرایط برابری با آن ندارد. بازی The Last of Us Part I با قیمت ۷۰ دلار به بازار عرضه شد، اما برای خرید بازی The Last of Us Part II Remastered نیاز به پرداخت ۵۰ دلار دارید که نسبت به ریمیک نسخه اول ۲۰ دلار کمتر قیمت دارد. به‌علاوه‌، در صورتی که قبلا بازی The Last of Us Part 2 را برای پلی استیشن ۴ خریداری کرده باشید، می‌توانید با پرداخت تنها ۱۰ دلار نسخه ریمستر را دریافت کنید.

تمامی موارد ذکر شده دلیلی برای فروش بیشتر بازی هستند و نشان می‌دهد چرا توسعه‌دهندگان علاقه‌به تولید ریمستر بازی‌های خود دارند.

ریمستر بازی The Last Of Us Part II با دو حالت کاملا جدید با نام‌های No Return و Lost Levels همراه است. بخش No Return یک حالت بقای روگ‌لایک است که در آن بازیکن‌ها با چالش‌های هیجان‌انگیز و جذابی روبه‌رو خواهند شد.

همچنین در بخش Lost Levels شاهد سه مرحله از بازی هستیم که به نسخه نهایی The Last of Us Part II راه پیدا نکردند و اکنون به شکل کامل‌نشده ولی همراه‌با توضیحات سازندگان توسط بازیکن‌ها قابل تجربه هستند.

هم‌اکنون بازی The Last of US Part II تنها قابل تجربه بر روی کنسول نسل نهمی سونی یعنی پلی‌استیشن ۵ است.

 

منبع: PSU

 

 

 
بیشتر بخوانید :
برنده‌گان جوایز استیم اواردز ۲۰۲۳ معرفی شدند

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: