به‌زودی آپدیت جدیدی برای Cyberpunk 2077 منتشر خواهد شد

استودیوی CD Projekt RED در پلتفرم ایکس تایید کرد که هفته آینده پچ جدیدی برای بازی Cyberpunk 2077 منتشر خواهد شد که برخی از «شایع‌ترین مشکلات» گزارش‌شده توسط بازیکنان را برطرف می‌کند.

استودیوی سی‌دی پراجکت گفت که در حال بررسی مسائلی مانند Auto Fixers در Phantom Liberty است. آخرین به‌روزرسانی محتوای اصلی بازی Cyberpunk 2077 با عنوان Update 2.0 منتشر شد که علاوه بر رفع برخی اشکالات بازی، یک سیستم پلیس اصلاح‌شده را به آن اضافه می‌کرد. البته پس از آن به‌روزرسانی 2.1 نیز منتشر شدکه سیستم مترو را به بازی اضافه می‌کرد.

اخیراً درباره دنباله بازی Cyberpunk 2077 گفته شد که این بازی ممکن است حالت چندنفره نیز داشته باشد. همچنین اطلاعاتی از داستان آن فاش شده بود که به سال ۲۰۸۰ میلادی و شهر شیکاگو اشاره می‌کرد.

هم‌اکنون بازی Cyberpunk 2077 برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و همچنین پی‌سی در دسترس است.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را از طریق همین صفحه به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید از طریق صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک سایر اخبار در حوزه بازی‌های ویدیویی را پیگیری کرده و بخوانید.

 

 

منبع: gamingbolt
 

 
بیشتر بخوانید :
شرکت یونیتی ۱۸۰۰ نفراز پرسنل خود را اخراج کرد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: