ظاهرا بازی The Last of Us Part 2 پایان متفاوتی داشته که بعدا تغییر کرده است.
اخیرا نیل دراکمن در صحبتهای اخیرش اشاره کرد که در ابتدا پایان متفاوتی را برای بازی The Last of Us Part II انتخاب و طراحی کرده بودند. در واقع الی قرار بود که به شکل بدی ابی را کشته و او را در آب خفه کند.
اما استودیو میدانست که خود جوئل هم راضی نبود که ابی به دست الی کشته شود. جوئل میدانست مرگش اجتناب ناپذیر است و به خاطر تمام کارهایی که در طول سفر خود با مردم بیگناه کرده بود، این واقعیت را پذیرفته بود. همچنین از طرف دیگر نیز ابی بعداز کشتن وحشیانه جوئل در شروع بازی The Last of Us 2، به الی و دینا ترحم کرد و شخصیت خود را تغییر داده بود.
ناتی داگ تصمیم گرفت که بهتر است الی نیز چنین مسیری را طی کند. در پایان اول سرنوشت دست الی نیز متفاوت بود و قرار نبود انگشتان خود را از دست دهد. البته استودیوی ناتی داگ قصد داشت که الی حتما یک عضوش را از دست دهد، اما روشی اول آنها با اتفاقات رخ داد ه در نسخه نهایی متفاوت بود.
یکی از ایدهها برای انجام این کار، به سادگی حمله پدر و مادر یک NPC که به دست الی کشته شده بود، در شهری نزدیک به پایان به او بود. این یک اقدام خشونت آمیز غیرمنتظره میتوانست نشان دهد که چرخه خشونت تا چه حد عمیق شده و گسترش پیدا کرده است.
تولید محتوا کاری بسیار دشوار و زمانبر است. تیم ما برای جبران هزینهها و جهت پرداخت هزینه دستمزد تولیدکنندگان کانتنت نیاز به حمایت کاربران عزیز دارد. شما میتوانید جهت حمایت مالی از گیماتک از طریق لینک حامی باش ما به حمایت ریالی و یا ارزی سایت و تولیدکنندگان محتوای گیمینگ بپردازید.