بازی ۸ بیتی جدیدی برای کنسولی قدیمی NES معرفی شد

اخیرا بازی جدیدی برای کنسولی قدیمی NES منتشر شده است. سیستم سرگرمی نینتندو (NES) نام یکی از قدیمی‌ترین و بهترین کنسول های است که اکنون در کمال تعجب بازی جدیدی برای آن معرفی شده است.

کنسول NES ابتدا در سال ۱۹۸۳ وارد بازار شد و تا سال ۱۹۹۵ توانسته بود ۶۱ میلیون دستگاه فروش کند. تقریبا ۳۰ سال از خروج این کنسول از بازار گذشته است اما یک توسعه دهنده، به‌تازگی بازی جدیدی برای NES معرفی کرده است. استودیو Mega Cat اعلام کرده که کمپین کیک استارتر آن‌ها برای ساخت بازی Flap Happy تقریبا به هدفش رسیده است.

استودیو مگا کت، Flap Happy را به عنوان اولین بازی روگ لایک پلتفرمر ۸ بیتی جهان توصیف می‌کند. Flap Happy شامل چالش‌های مختلف و متنوع، جمع کردن آیتم، پلتفرمینگ و همچنین دشمنان گوناگونی است که بازیکنان باید از آن‌ها اجتناب کنند. Mega Cat اعلام کرده که بازی شامل بیش از ۹۰۰ مرحله و چندین کاراکتر پرنده خواهد بود.

دموی بازی Flap Happy هم‌اکنون روی PC در دسترس قرار دارد و کاربران می‌توانند آن را تجربه کنند. با این حال هدف اصلی و نهایی استودیو مگا کت این است که بازی با کارتریج روی کنسول NES قابل تجربه باشد.

البته باید اشاره کنیم که این عنوان برای کنسول گیم‌بوی نیز پورت خواهدشد ولی هنوز تاریخی برای آن اعلام نشده است.

این اولین باری نیست که در سال‌های گذشته شاهد ساخت بازی جدید برای کنسول‌های قدیمی نینتندو هستیم. قبل‌تر یک توسعه دهنده بازی‌ای براس کنسول سگا منتشر کرده بود و همچنین سال پیش نیز یک توسعه دهنده از ساخت بازی جدید برای Game Boy خبر داده که این پروژه همچنان ادامه دارد.

 

منبع: insider-gaming
 

 
بیشتر بخوانید :
احتمالا دنباله‌های Cyberpunk در Night City ساخته نشوند

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: