نقدهای بازی Suicide Squad: Kill the Justice League بعداز عرضه بازی منتشر می‌شوند

بخش بازی و سرگرمی شرکت برادران وارنر (WB Games)، کدهای بررسی Suicide Squad: Kill the Justice League را بعداز اینکه بازی منتشر و سرورهای آن فعال شدند، برای رسانه‌های منتخب ارسال خواهد کرد.

مدت زمان زیادی تا عرضه بازی مورد انتظار جوخه انتحار باقی نمانده است و معمولاً در این زمان، انتظار نقدها و نظرات منتقدان را داریم اگرچه که به نظر می‌آید که این موضوع در مورد عنوان جهان باز جدید استودیوی Rocksteady صدق نخواهد کرد و نقدهای عنوان مورد انتظار جوخه انتحاربعد از انتشار بازی منتشر خواهند شد.

بر اساس گزارشات منتشر شده، کدهای بررسی بازی هنوز منتشر نشده‌اند و تا زمانی که سرورهای آن در ۳۰ ژانویه، که تاریخ دسترسی زودهنگام بازی است، فعال نشوند، منتشر نخواهند شد.

ارسال نشدن کدهای بررسی قبل از انتشار، مسئله‌ی کاملاً عجیبی نیست، اما حقیقتا غیرمعمول به نظر می‌آید، مخصوصاً برای یک بازی مهم از یک کمپانی بزرگ و مطرح. از طرف دیگر نیز، همراه با تمام شک و تردیدهای پیرامون Suicide Squad، باید جالب باشد که ببینیم در زمان عرضه، چه تأثیری روی استقبال جامعه گیمرها خواهد داشت.

بازی مورد انتظار کمپانی برادران وارنر یعنی عنوان Suicide Squad: Kill the Justice League در تاریخ ۲ فوریه (۱۳ بهمن) امسال در سراسر جهان برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و همچنین پی‌سی منتشر خواهد شد.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را ازطریق پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید. و همچنین سایر اخبار در حوزه بازی‌های ویدیویی را از صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک پیگیری کرده  بخوانید.

 

 

منبع: گیماتک

 

 

 
بیشتر بخوانید :
بازی EA Sports FC 24 دومین عرضه بزرگ سال ۲۰۲۳ در بریتانیا شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: