کمپانی Marvel به دنبال ساخت فیلمی از Iron Fist است

گزارش‌های اخیر حاکی از آن هستند که استودیو Marvel قصد دارد تا پروژه‌ای را حول محور شخصیت Iron Fist بسازد. این گزارشات توسط رسانه کمیک‌بوک منتشر شده است.

به‌نظر می‌رسد استودیو مارول به دنبال آن است تا در آینده دنیای سینمایی خودش به سراغ کاراکترهای جدیدی برود و در همین راستا گزارش شده که شخصیت Iron Fist نیز قرار است به زودی وارد این دنیای سینمایی شود اما هنوز مشخص نیست که کدام یک از نسخه‌های Iron Fist به تصویر کشیده می‌شوند.

البته پیش‌ترنیز گزارش شده بود که پروژه جدید حول محور شخصیت آیرون فیست با حضور یک شخصیت زن در نقش اصلی خواهد بود ولی مشخص نشد که آیا این شخصیت کالین وینگ با بازی جسیکا هنویک از سریال اصلی است یا اینکه بازیگر دیگری برای این نقش مدنظر است.

این در حالی است که هنوز مشخص نشده این پروژه در چه قالبی، سینمایی یا سریالی ساخته شود. همچنین اشاره شده که ممکن است این پروژه یک انیمیشن سریالی باشد.

البته گفته شده که احتمالا فین جونز بار دیگر نقش دنی رند را بازی خواهد کرد ولی نقش اصلی این پروژه نخواهد بود.

سریال Iron Fist توسط سرویس نتفلیکس و به عنوان بخشی از دنیای سینمایی DefendersVerse ساخته شده بود ولی اکنون با بازگشت حق این شخصیت‌‎ها به مارول و همچنین حضور دردویل در دنیای سینمایی، احتمال حضور این شخصیت در آینده دنیای سینمایی مارول افزایش یافته است و به احتمال زیاد شاهد حضور این شخصیت در دنیای سینمایی مارول خواهیم بود.

 

 

 
بیشتر بخوانید :
انیمه Spy x Family Code: White عملکرد فوق‌العاده‌ای در ژاپن داشت

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: