بازی The Last of Us Part 2 اوایل‌توسعه با الهام از Bloodborne پیش‌می‌رفت

طبق اطلاعات منتشر شده اخیر ظاهرا بازی The Last of Us Part 2 در ابتدای ساخت با الهام از Bloodborne مراحل توسعه را سپری می‌کرد.

در مستند ساخت The Last of Us Part 2، که اخیرا منتشر شده است چند تن از کارگردانان و طراحان بازی متذکر شدند که در چهار ماه ابتدایی توسعه، این عنوان با الهام از بازی Bloodborne، ساختۀ استودیوی فرام‌سافتور (FromSoftware)، مراحل توسعه را سپری می‌کرد، اما مدتی بعد قضیه به‌کل تغییر کرده است و تیم سازنده روش دیگری را درپیش گرفته است.

یکی از کارگردانان پروژه گفته است که در ابتدا قصد داشتند نهایت تلاش خود را بکنند تا متفاوت‌ترین نمونۀ اولیه را نسبت به نسخۀ اول توسعه دهند.

در ابتدا رهبران پروژه تصمیم داشتند یک بازی کاملاً جهان باز با تمرکز بر مبارزات سلاح سرد توسعه دهند و منبع اصلی الهام نیز بازی Bloodborne بوده است. در ادامه، سازندگان توضیح می‌دهند که نمی‌خواستند تنها در زمینۀ مبارزات سلاح سرد از بازی فرام‌سافتور الهام بگیرند، بلکه قرار بود از مسیرها و ساختار به هم متصل جهان Bloodborne نیز برداشت‌هایی صورت گیرد؛ دنیایی که قرار بود با اکتشاف پلیر بزرگ و بزرگ‌تر شود.

دلیل اصلی این امر نیز آن بود که در چنین آثاری، دنیای بازی خود به یک کاراکتر تبدیل می‌شود و تیم ناتی داگ نیز به دنبال چنین چیزی بوده است. آن‌ها در ادامه متوجه شدند که چنین رویکردی برای داستانی که قصد روایتش را دارند، مناسب نخواهد بود. بنابراین تصمیم گرفتند تا سبک و سیاق بازی را تغییر دهند.

هم‌اکنون بازی The Last of Us Part 2 بر روی کنسول پلی استیشن ۵ قابل تجربه است. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند مستند ساخت این بازی را از روی یوتیوب پلی استیشن و یا از طریق محتوای بازی تماشا نمایند.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را ازطریق پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید. و همچنین سایر اخبار در حوزه بازی‌های ویدیویی را از صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک پیگیری کرده و بخوانید.

 

 

منبع: Youtube

 

 

 
بیشتر بخوانید :
سبک‌های کنترلی مختلف در بازی متال گیر سالید دلتا چالش‌های متفاوتی به همراه دارند

استخدام در گیماتک

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: