هفته آینده شاهد رویداد Nintendo Direct خواهیم بود

احتمالا شرکت نینتندو هفته آینده رویداد Nintendo Direct را برای ارائه جزئیات بیشتر از بازی‌های نینتندو سوییچ در نیمه نخست سال ۲۰۲۴ برگزار می‌کند.

به‌نظرمی‌رسد شوکیس بزرگ دیگری این بار از سوی نینتندو به‌زودی از راه می‌رسد. یک منبع ناشناس به رسانه Nintendo Universe گفت که رویداد Nintendo Direct جدیدی احتمالا بین تاریخ ۱۲ تا ۱۵ فوریه ۲۰۲۴ (۲۳ تا ۲۶ بهمن ۱۴۰۲) برگزار می‌شود.

رویداد Nintendo Direct بعدی ظاهرا روی ارائه جزئیات جدیدی از بازی‌های کنسول نینتندو سوییچ در نیمه نخست سال تمرکز دارد؛ هرچند معلوم نیست که یک دایرکت معمولی خواهد بود یا باید انتظار یک دایرکت کوچک را داشته باشیم.

باتوجه‌به اینکه این ناشر ژاپنی در ماه فوریه میزبان اولین دایرکت سال است، برگزاری این رویداد چندان دور از انتظار نخواهد بود. نظر به اینکه بازی Paper Mario: The Thousand-Year Door، بازی Princess Peach: Showtime! و بازی Luigi’s Mansion 2 HD در سال جاری روانه بازار می‌شوند، طرفدارها احتمالا می‌توانند منتظر برگزاری رویداد Nintendo Direct جدیدی در هفته آینده باشند؛ هرچند باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات موثق منتظر بمانیم.

همچنین جالب است که شرکت مایکروسافت هفته آینده میزبان رویداد جدیدی برای ارائه جزئیات بیشتر از آینده ایکس باکس خواهد بود.

شایعاتی نیز از عرضه بازی Sea of Thieves و بازی Hi-Fi Rush برای نینتندو سوییچ و کنسول پلی‌استیشن ۵ به‌گوش می‌رسند؛ و احتمال حضور این بازی‌ها در رویداد Nintendo Direct بعدی وجود دارد.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را ازطریق پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید. و همچنین سایر اخبار در حوزه بازی‌های ویدیویی را از صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک پیگیری کرده و بخوانید.

 

 

منبع: GamingBolt

 

 

 
بیشتر بخوانید :
تاکنون بیش از ۱۴۱ میلیون دستگاه از نینتندو سوییچ فروش رفته است

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: