فیلم Godzilla Minus One سومین فیلم‌پرفروش خارجی تاریخ گیشه آمریکا شد

فیلم Godzilla Minus One رکورد جدیدی را به ثبت رساند. اکنون این فیلم به سومین اثر پر فروش خارجی زبان تاریخ گیشه آمریکای شمالی تبدیل شده است.

Godzilla Minus One به موفقیت خود در گیشه آمریکا ادامه می‌دهد. فروش این اثر ژاپنی در آمریکای شمالی تا پایان روز یکشنبه به بیش از ۵۵.۱ میلیون دلار افزایش پیدا کرد تا این فیلم با عبور از فیلم Hero با فروش ۵۳.۷ میلیون دلار و فیلم Parasite با فروش ۵۳.۳ میلیون دلار رسما به سومین فیلم پر فروش‌ خارجی زبان  گیشه آمریکای شمالی تبدیل شود.

فیلم Crouching Tiger, Hidden Dragon با فروش ۱۲۸.۵ میلیون دلار و فیلم Life Is Beautiful با فروش ۵۷.۵ میلیون دلار در رتبه‌های اول و دوم این فهرست قرار دارند. فیلم گودزیلا منهای یک تنها ۲.۵ میلیون دلار با فروش فیلم Life Is Beautiful در باکس آفیس آمریکا فاصله دارد و به‌نظر می‌رسد فیلم Godzilla Minus One احتمالا بتواند به رتبه دومین فیلم پر فروش بین‌المللی تاریخ گیشه آمریکا تبدیل شود. همچنین فیلم Godzilla Minus One در مجموع بیش از ۱۰۲.۷ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است.

وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم ژاپنی گودزیلا منهای یک بر عهده تاکاشی یامازاکی بوده است که پیش این روی جلوه‌های ویژه فیلم Shin Godzilla کار کرده بود و روی جلوه‌های ویژه فیلم جدید گودزیلا نیز کار کرده است.

ریونوسوکه کامیکی، مینامی هامابه، یوکی یامادا، هیده‌تاکا یوشیئوکا، ساکورا آندو، ساساکی کورانوسوکه و مونتاکا آئوکی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla Minus One به ایفای نقش پرداخته‌اند.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را ازطریق پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید. و همچنین سایر اخبار در حوزه فیلم و سریال را از صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک پیگیری کرده  بخوانید.

 

 

منبع: BloodyDisgusting

 

 

 
بیشتر بخوانید :
سریال جدیدی از Young Sheldon در دست ساخت قرار دارد

اشتراک گذاری:

3 thoughts on “فیلم Godzilla Minus One سومین فیلم‌پرفروش خارجی تاریخ گیشه آمریکا شد”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: