بازی Pokemon Legends: Z-A معرفی شد

بازی Pokemon Legends: Z-A قرار است در سال ۲۰۲۵ به‌دست گیمرها برسد.

شرکت پوکمون روز پوکمون را با معرفی محتواهای متعددی برای بازی‌های موبایل جشن گرفت. در انتهای این مراسم شاهد رونمایی از بازی Pokemon Legends: Z-A، جدیدترین نسخه اصلی مجموعه بودیم.

این بازی توسط استودیو Game Freak در دست ساخت است و در سال ۲۰۲۵ به صورت انحصاری برای سیستم‌های نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

در تریلر منتشر شده از بازی شاهد نمایش شهر لومیوس هستیم که در معرض نوسازی شهری قرار گرفته است. هدف از این برنامه توسعه، ساخت شهری برای پوکمون‌ها و مردم است. این وسط هیولاهای معروفی مثل پیکاچو و سیلوین هم نشان داده شده‌اند. لومیوس در منطقه کالوس از بازی Pokemon X and Y واقع شده است.

شاید بازی Pokemon Legends: Z-A در آینده نزدیک جریان داشته باشد و این منطقه با تغییرات زیادی روبه‌رو شود؛ هرچند فعلا چیزی مشخص نشده است. اما نکته قابل توجه این است که این بازی برای سیستم‌های نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد که یعنی شاید همزمان با نینتندو سوییچ ۲ منتشر شود.

شایعات منتشر شده حاکی از آن است که کنسول جدید نینتندو با تأخیر در ماه مارس ۲۰۲۵ روانه بازار می‌شود.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را ازطریق پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید. و همچنین سایر اخبار در حوزه ویدئوگیم را از صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک پیگیری کرده و بخوانید.

 

 

منبع: GamingBolt

 

 

 
بیشتر بخوانید :
قرار است فیلم و سریالی اقتباسی از بازی‌های Alan Wake و Control ساخته شود

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: