زمان برگزاری رویداد Future Games Show مشخص شد

گیمز رادار تاریخ رویداد Future Games Show را اعلام کرد. در رویداد Future Games Show Spring Showcase بیش از ۴۰ بازی از ناشرانی نظیر بندای نامکو و کوانتیک دریم به نمایش در می‌آیند.

با اینکه هنوز نام بازی‌های حاضر در Future Games Show اعلام نشده است، اما بن استار درباره این شوکیس گفت: «ما چند نمایش شگفت‌انگیز، تریلرهای جدید و اولین نگاه به برخی از مهم‌ترین آثار سال ۲۰۲۴ خواهیم داشت. به ما محلق شوید؛ زیرا نمی‌خواهید آن را از دست دهید!» سامانتا بئار هم افزود: «در سال ۲۰۲۳ شاهد عرضه چند بازی عالی بودیم. به ما بپیوندید تا ببینیم در آینده شاهد چه آثاری خواهیم بود.»

شرکت باندای نامکو احتمالا بازی‌هایی مثل Synduality: Echo of Ada ،Sand Land ،Little Nightmares 3 و The Dark Pictures Anthology: Directive 2080 را در رویداد Future Games Show به نمایش خواهد گذاشت.

احتمال دارد استودیو The Chinese Room نیز برای نمایش گیم‌پلی بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 و اعلام تاریخ عرضه بازی Still Wakes the Deep حاضر شود.

گمانه‌زنی درباره Quantic Dream کمی دشوار است؛ زیرا این توسعه‌دهنده تنها روی بازی Star Wars Eclipse کار می‌کند که جزئیات زیادی از آن پس از معرفی در ماه دسامبر ۲۰۲۱ منتشر نشده است.

بعداز این رویداد شاهد Expansion Pack خواهیم بود که شامل مصاحبه با توسعه‌دهنده‌ها است.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را ازطریق پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید. و همچنین سایر اخبار در حوزه ویدئو گیم را از صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک پیگیری کرده و بخوانید.

 

 

منبع: GamingBolt

 

 

 
بیشتر بخوانید :
شرکت مایکروسافت نگران پایان کار کنسول‌ها بوده است

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: