اولین تصویر رسمی فیلم Tron 3 منتشر شد

اخیرا جرد لتو، بازیگر نقش آرس نخستین تصویر رسمی فیلم Tron 3 را منتشر کرده است. در ادامه با گیماتک همراه باشید.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم ترون ۳ از دی امسال به صورت رسمی آغاز شد و اکنون اولین تصویر رسمی فیلم Tron 3 منتشر شده است.

دیزنی اولین تصویر رسمی فیلم Tron: Ares را منتشر کرده است که در آن شاهد نمایش جرد لتو در نقش آرس هستیم که لباسی با نور رنگ قرمز بر تن دارد.

قرار است تمرکز داستان فیلم Tron 3 روی شخصیت آرس با بازی جرد لتو باشد که یک برنامه کامپیوتری است که ماجراجویی آن را از دنیای دیجیتالی به دنیای انسان‌ها قرار است دنبال کنیم. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده نمایید:

 

 اولین تصویر رسمی فیلم Tron 3 منتشر شد
اولین تصویر رسمی فیلم Tron 3 منتشر شد

 

جرد لتو در نقش آرس، ایوان پیترز در نقش شرور و منفی، گرتا لی، کامرون مانهن، سارا دژاردین و جودی ترنر اسمیت از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Tron 3 به ایفای نقش خواهند پرداخت.

همچنین شایعات بازگشت جف بریجز در نقش کوین فلین، گرت هدلند در نقش سم فلین و اولیویا وایلد در نقش کورا در فیلم Tron: Ares شنیده می‌شود، اما هنوز این شایعات تایید نشده‌اند.

یواخیم رانینگ، کارگردان فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales و فیلم Maleficent: Mistress of Evil وظیفه کارگردانی فیلم ترون ۳ را بر عهده دارد.

جسی ویگتاو و جک تورن وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Tron 3 را بر عهده داشته‌اند. قسمت اول فیلم Tron در سال ۱۹۸۲ اکران شد و در ادامه فیلم Tron: Legacy در سال ۲۰۱۰ روی پرده رفت این فیلم بیش از ۴۰۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد. قرار است فیلم Tron: Ares در سال ۲۰۲۵ و در تاریخی نامشخص اکران شود.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را ازطریق پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید. و همچنین سایر اخبار در حوزه فیلم و سینما را از صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک پیگیری کرده و بخوانید.

 

 

منبع: ComingSoon

 

 

 
بیشتر بخوانید :
تریلر جدیدی از سریال Echo منتشر شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: