سریال جدید جان ویک در دست قرار دارد

بخش تلویزیونی لاینزگیت از توسعه سریال جان ویک و همچنین یک سریال انیمیشنی براساس Twilight خبر داد. در ادامه با گیماتک همراه باشید.

به‌نظرمی‌رسد بخش تلویزیونی لاینزگیت برنامه‌های بزرگی دارد. به گزارش رسانه ددلاین  یک سریال جدید در دنیای جان ویک و یک سریال انیمیشنی براساس Twilight توسط لاینزگیت در دست ساخت هستند.

مایکل برنز از لاینزگیت این خبر را در جلسه پرسش و پاسخ با رسانه مورگان استنلی تایید کرده است. او می‌گوید که آن‌ها در حال ساخت انیمیشن سریالی گرگ و میش براساس رمان‌های استفانی مایرز هستند و فکر می‌کند که چیزهای جذاب و هیجان‌انگیزی در انتظار طرفداران است.

قبلا در سال ۲۰۲۳ مشخص شد که لاینزگیت به‌دنبال ساخت سریال Twilight است و اکنون ددلاین گزارش داده است که ظاهرا این پروژه اکنون به یک سریال انیمیشنی تبدیل شده است. درحال‌حاضر حضور نویسنده یا شورانری در این انیمیشن سریالی تایید نشده است.

پیش از این ۵ فیلم Twilight در مجموعه با بازی کریستن استوارت و رابرت پتینسون بیش از ۳.۴ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش کرده بودند. با اینکه رمان‌های مایرز با تحسین منتقدان روبرو شده‌ بود، اما فیلم‌های Twilight نقدهای ضعیفی را دریافت کردند.

هنوز مشخص نیست که این سریال قرار است اقتباس مستقیمی از رمان‌های مایرز باشد یا مسیر جدیدی را دنبال خواهد کرد.

همچنین سریال جدیدی از دنیای جان ویک در دست ساخت قرار دارد که لاینزگیت به‌دنبال یافتن شبکه برای پخش آن است.

سریال The Continental: From the World of John Wick اولین سریال دنیای جان ویک بود، اما سریال جدید ارتباطی به این سریال نخواهد داشت. برنز در این رابطه گفت که آن‌ها قرارداد کوتاه‌مدتی با پیکاک و آمازون برای سریال اول John Wick بسته بودند. بااین‌وجود، اطلاعات بیشتری از سریال تازه جان ویک در دست نیست.

فیلم بالرین، اولین اسپین‌آف سینمایی و فیلم بعدی John Wick است. قرار است فیلم Ballerina با بازی آنا د آرماس در تاریخ ۶ ژوئن ۲۰۲۵ (۱۶ خرداد ۱۴۰۴) اکران شود.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را ازطریق پایین همین صفحه به اشتراک بگذارید. و همچنین سایر اخبار در حوزه فیلم و سریال را از صفحه اصلی وب‌سایت گیماتک بخوانید. همچنین می‌توانید برای پیگیری سایر اخبار در حوزه فیلم و سینما به پیج اینستاگرام و کانال تلگرام گیماتک بپیوندید.

 

 
بیشتر بخوانید :
زمان اکران فیلم Now You See Me 3 اعلام شد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  بیشتر بخوانید: